וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלילת יופי: אנה ארונוב תוביל קמפיין בינלאומי

וואלה! סלבס

2.1.2014 / 10:09

ארונוב החטובה מתחילה את השנה האזרחית החדשה עם חיוך. למה? כי הרקדנית נבחרה להיות פנים החדשות של חברת קוסמטיקה בינלאומית, שרואה בה "אידיאל נשי". וואלה! סלבס מורחת

פעם, אנה ארונוב פיזזה את דרכה לתהילה על המסך יחד עם הכוכבים, אבל היום - היא הכוכבת בעצמה. בשנה האזרחית החולפת, ארונוב הלוהטת עוד נישאה על גלי התהילה מימי "הישרדות", נפרדה מבן הזוג הצמוד (ביוש, תורג'י) ונראתה עצמאית מתמיד, אך עם כניסתה של 2014 היא מקבלת עוד חיזוק לביטחון העצמי. הסיבה? היא נבחרה לייצג חברת קוסמטיקה ישראלית הפועלת בעולם.

אנה ארונוב. ראובן שניידר
היי, ביוטי. אנה ארונוב/ראובן שניידר

ארונוב, כך נודע לוואלה! סלבס, תוביל לאורך השנה את קמפיין הקוסמטיקה של חברת HIKARI. אשפית הריקודים הסלוניים, תשמש כפנים של החברה שמוכרת את מוצריה בישראל ובחו"ל. במהלך הקמפיין היא אפילו תנהל בלוג טיפוח מצולם, כשאת הסרטונים ניתן יהיה לראות רק אחרי קניית המוצר, כאשר הסרטון יוצמד אליו בקוד לסריקה. מפתיע!

מנכ"ל היקארי, אסף זעירא, סיפר שלדעתו "אנה ארונוב מייצגת את האידיאל הנשי, בארץ ובעולם. אנו גאים בבחירתנו ובטוחים כי מדובר בתחילתו של קשר ארוך ופורה". פלא שהיא לא יכולה להפסיק לחייך לכל עבר, הרקדנית הלוהטת?


וואלה! סלבס שמחה לבשר כי היא נבחרה להוביל את קמפיין רשת חנויות המכולת של ששון. היא זו שמושכת את העגלה שעליה הודבקה לוח שעם עם מבצעי השבוע.


איתי תורג'מן נפרד מ-2013, בריצה

נשיקת חצות? נועה תשבי חושפת את החבר החדש

רכלו על הקמפיין הבינלאומי של אנה אורנוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully