וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדי לאופר בישראל: תומכת בגייז לצד אוחובסקי

וואלה! סלבס | צילום: נמרוד סונדרס, יח"צ

3.1.2014 / 14:04

רגע אחרי שנחתה בארץ, זמרת הפופ הקופצנית מאמריקה הגיעה למרכז הגאה בתל אביב - כדי להביע תמיכה בקהילה הכי צבעונית בארץ. כי בנות רק רוצות לכייף, לא? וואלה! סלבס שגרתית

סינדי לאופר, הזמרת הבינלאומית שנחתה אמש (ה') בישראל בכדי להלהיב את הקהל חובב האייטיז המקומי בהופעה בסוף השבוע, החליטה שהביקור הרשמי הראשון שלה בארץ - יהיה במקום צבעוני במיוחד.

מי שבדרך כלל שרה את הלהיט הנושן שלה "True Colors" על הבמה, הגיעה בשעות הצהריים למרכז הגאה בתל אביב בכדי לפגוש כמה אושיות חובבות בנים בצבעי הקשת, ביניהן גל אוחובסקי, בנות שובבות ומה שביניהם.

סינדי לאופר. נמרוד סונדרס
זה, למשל, לא הכותל. סינדי לאופר וגל אוחובסקי בישראל/נמרוד סונדרס

לאופר, שחביבה גם על קהל של גייז, עומדת בראש עמותה שהקימה ופועלת לקידום זכויות הלהט"ב ברחבי העולם. לכן, מתברר שהיה לפופסטאר מהאייטיז חשוב להבין את הקהילה הגאה המקומית ואת מורכבותו של המאבק לשוויון זכויות גם לגברים שמעדיפים גברים, נשים שאוהבות נשים והטרנסקסואלים בישראל. אל המרכז הגאה שבמרכז תל אביב, לאופר הגיעה עם הפמלייה שלה, שם העבירה כמה רגעים של פאן (כמו שכל הגירלז אוהבות) לצד רצינות.

סינדי לאופר. נמרוד סונדרס
מקשיבה ורצינית, או רק רוצה לעשות כיף?/נמרוד סונדרס

אחר כך, המשיכה הזמרת, שתעלה במוצ"ש על הבמה של היכל נוקיה להופעה אחת, לסדנת אומן אורח בבית הספר "רימון". שם נפגשה עם תלמידים יהודים וערבים לשיעור שכולו דו קיום, צבעוניות ומוזיקה אתנית. בהמשך ביקורה בישראל, לאופר תנוח ותבלה ברחבי העיר הגדולה, תפגוש את נינט לחזרה, ותעלה לבמה. הו, יס.


וואלה! סלבס לא תשכח איך גילתה את הצבע האמיתי של שיניה, אחרי שהסירו לה את הברזלים. למתעניינים: צהוב עם נקודות חומות.


רכלו על הצבעים האמיתיים של סינדי לאופר בפייסבוק

הולה! בן הזוג של אסי עזר עושה עליה לישראל

איבר מין? לא, רק הישבן של אייל שני

סינדי לאופר. נמרוד סונדרס
יום אימוץ כלבים! את באה?/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully