וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוש: פאולינה אלברשטיין מתעופפת מפה

וואלה! סלבס

19.12.2013 / 0:04

קמפיינים לוהטים, הופעות בקניון ושני אקסים מוכרים - לא יחזיקו את יוצאת הריאליטי היפה בין גבולות ישראל. לכן, היא מוכנה לטוס רחוק, למדינות קפואות. וואלה! סלבס ארוזה

מרגישים כאילו פאולינה אלברשטיין נמצאת בכל מקום בזמן האחרון? אחרי שראיתם אותה בריאליטי בבית סגור, קלטתם אותה בעוד פתיחת חנות נוצצת, בחנתם תמונות שלה בהלבשה תחתונה (כי בכל זאת, יש לה במה להשוויץ) ושמעתם על מעלליה עם אקס כזה (נו, עפר) או אחר (לאון מי?) - תופתעו לגלות כי בתקופה הקרובה לא תראו, תשמעו או תקראו עליה הרבה. למה? אלברשטיין עוזבת את הארץ לתקופה. לאן? שימו לב.

פאולינה אלברשטיין. ראובן שניידר
בון וויאג'. פאולינה אלברשטיין/ראובן שניידר

אז לא מדובר בניסיון לפתח קריירת משחק בינלאומית ואפילו לא בנסיעת עבודה, אלא בטיסה לחו"ל, שכולה למטרת פלז'ר. השבוע, אלברשטיין ארזה מזוודה גדולה ובתוכה כמה סוודרים, מעיל וכפפות - בדרך לעלות על טיסה לניו יורק הרחוקה. שימו לב, תושבי התפוח הגדול (הקפוא), גברת אלברשטיין עומדת לבלות בחברתכם.

פאולינה, החליטה שאחרי תקופה עמוסה בעבודה, מסיבות וכמובן - הופעות במדורי הרכילות - הגיע הזמן לחופשה שכולה פאן בין האפר איסט סייד, לסנטרל פארק וצ'יינה טאון. לא ברור אם היא מתכננת מסעות שופינג מטורפים ברחובות הקרים, תבקר במוזיאון או תפקוד את הברים המובחרים של העיר, אבל מה שבטוח הוא שהבלונדינית תחגוג את כניסתה של שנת 2014 בניו יורק יחד עם כמה ידידים, שאותם היא נוסעת לבקר.


וואלה! סלבס לא מוכנה לדרוך בניו יורק. במיוחד אחרי שאמרו לה שהיא מתלבשת מכוער יותר מפסל החירות.


פאולינה אלברשטיין נוקמת בעפר שכטר

סקסי: בר רפאלי מלקקת סוכריה בתחתונים וחזייה

רכלו על החופשה המפנקת של פאולינה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully