וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולינה אלברשטיין נוקמת בעפר שכטר

וואלה! סלבס

15.12.2013 / 0:04

האקס המוכשר והמשעשע של פאולינה לא הפסיק לצחוק עליה בתכנית המתיחות שלו? זהו, שלבלונדינית היתה הפתעה גדולה עבור שכטר - כי צוחק מי שצוחק אחרון. וואלה! סלבס מתגלגלת

זוכרים את לאון שוובסקי? הצחקתם את פאולינה אלברשטיין, שבמשך תקופה ארוכה תכננה להשיב מלחמה מול האקס המפורסם, שלא מהסס לצחוק על חשבונה - אבל לאו דווקא ההוא שהכירה בתקופת הריאליטי בחייה. ניחשתם נכון, מדובר בעפר שכטר, שלא חשש לפלוט עוד בדיחת פאולינה או שתיים, תוך כדי שהוא מריץ בדיחות במסגרת תכנית המתיחות שלו "אמבוש".

שכטר, עקץ ועקץ על המסך, כך שפאולינה ראתה הזדמנות לנקמה עסיסית - היא ניצלה אותה לחלוטין. במסגרת התכנית האחרונה בעונה, שתשודר בערוץ 10 מחר, היה זה דווקא הקונדסון הבלונדיני שנמתח, רגע לפני שנסע לחופשה מפנקת מעבר לים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכרונות של אהבה? עפר שכטר ופאולינה אלברשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוצר התכנית, יגאל שילון, הזמין את פאו-פאו כדי שתוכל לצחוק על חשבונו של המנחה שכטר. הדוגמנית הזורמת, החליטה שלמרות הרגשות המעורבים אל האקס - היא לא חוששת להפתיע אותו באולפן ולרגש אותו.

כך שיחד עם שילון, שהחליט לעשות אמבוש למיסטר "אמבוש", תכננה איך תיכנס לאולפן ותתיישב על החבר לשעבר (כמו שעשו לפני כשנה, כשאיש לא ראה, פחות או יותר) - תוך כדי שהיא מפזרת בדיחות על חשבונו. את התוצאה של הנקמה, מדהימה ככל שתהיה, תוכלו לראות על המסך ממש בקרוב (או ליתר דיוק ביום שני, בשעה 21:00).

פאולינה, איך ההרגשה לעקוץ את העוקץ?
"אני לא רוצה להרוס לכם, אבל באתי לומר את המילה האחרונה".


וואלה! סלבס ממש לא צוחקת על האקס שלה, ששון. הוא נכנס לדיכאון מאז שזרק אותה.


התפנית בחייה של פאולינה אלברשטיין

שירי מימון מותשת ומודה: "זה לא שפוי"

רכלו על הנקמה של פאולינה בעפר גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חה, חה, איזו בדיחה. פאולינה ועפר עם יגאל שילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully