וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על בראד פיט

וואלה! סלבס

21.12.2013 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# תגידו מזל טוב למי שבמשך שנים אחז בתואר השחקן השווה ביותר בהוליווד, בראד פיט - שחגג השבוע 50 שנות קריירה, בלונד וקוביות בבטן. אם חשבתם שאותן קוביות הן תוצאה של גנטיקה טובה, תתפלאו אולי לגלות שהגוף הלוהט היא עבודה קשה של שנים בתחום הספורט. בתור נער, בראד היה שחקן כדורסל, גולף, טניס, הצטרף לנבחרת השחייה ואם לא די בכך, אז גם היה חלק ממקהלת בית הספר וחבר בחוג הדרמה. מי אמר מולטי-טאלנט ולא קיבל?

# מי שהונו נאמד היום במליוני דולרים, לא תמיד היה עשיר. רגע לפני שפרץ לעולם הבידור בסערה, פיט המסוקס עבד כנער בריכה, שליח ואפילו (מוכנים לזה?) נכנס לתוך בובת קמע ענקית בצורת תרנגול עבור רשת מסעדות. שוב, המושג מולטי-טאלנט מקבל הגדרה חדשה לגמרי.

בראד פיט וג'ניפר אניסטון. GettyImages
איפה הטבעת? בראד פיט עם ג'ניפר אניסטון/GettyImages

# זו אולי הסיבה שכיום, כשבחשבון הבנק שלו שוכבים מיליוני דולרים, הוא מרשה לעצמו לפזר קצת לעניים. בשנת 2006, תרם השחקן כחמישה מיליון דולר לפרויקט "Make it Right", שמטרתו היתה בניית בתים בניו אורלינס ההרוסה. גם יפה וגם נדיב, מה צריך יותר מזה?

# עם זאת, כשצריך להיות קשוח, ארוסה של אנג'לינה ג'ולי יודע לעשות זאת היטב. לפני עשור, כשעוד בילה בזוגיות עם ג'ניפר אניסטון, תבע את מותג התכשיטים ממנה רכש את טבעת האירוסין שלה - בטענה כי העיצוב היה פרי יצירתו וכי בחברה השתמשו בגדם ומכרו אותו למי שרק ביקש. בכייני.

# עוד עובדה שפיט בוודאי היה רוצה לשכוח, היא שבשנת 99', צעירה בת 19 פרצה לביתו שבהוליווד, דרך החלון, לבשה את בגדיו של השחקן ושהתה בבית במשך 10 שעות - עד שהאזעקה החליטה לפעול. אותה בחורה, מיותר לציין, קיבלה צו הרחקה מפיט למשך שלוש שנים. מעניין אם היא חזרה.


רכלו על פיט בן ה-50 גם בפייסבוק

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט התחתנו בסתר?

הנה הסודות של הראפרית ניקי מינאז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully