וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ניקי מינאז'

וואלה! סלבס

14.12.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# לא באמת חשבתם שניקי מינאז', הזמרת, הפאות והפרובוקציה המהלכת, באמת נולדה עם השם הזה. שמה האמיתי של הזמרת המטורללת, אם כן, הוא (קחו נשימה) אוניקה טניה מראז'. פלא שהיא קיצרה אותו?

# עכשיו ברצינות, אתם בוודאי תוהים מה מקור השם. מתברר שלמניאז', היו בילדותה מספר דמויות אלטר אגו שהמציאה לעצמה. בין הדמויות, ניתן למצוא את קוקי (עוגייה), ברבי הראג'וקו, פוינט דקסטר, ניקי טרסה, רוזה ורומן זולנסקי - וכן, גם את ניקי מינאז'. הזמרת השחילה את שמותיהם גם במספר שירים שלה, כי פיצול אישיות זו לא מילה גסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסיכוש. ניקי מינאז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

# זו אולי גם הסיבה שאותה מינאז' לא ממש אוהבת להגדיר את עצמה מבחינה מינית. אם תשאלו אותה, היא לא תגיד לכם שהיא לסבית, אבל גם לא תגיד שהיא סטרייטית. "הנקודה היא, שאף אחד הוא לא שחור או לבן. יש הרבה גוונים באמצע", אמרה בעבר. יאמי.

# נראה שהחיים של הגברת מינאז' לא תמיד היו ורודים כמו השיער שלה (לפרקים). בעבר, סיפרה ניקי שבילדותה - אביה האלכוהוליסט ניסה לרצוח את אמה. איך? הוא פשוט הצית את הבית שלהם באש. מזעזע.

# ואם כבר ביש מזל, אחרי שסיימה ללמוד במגמת משחק בבית הספר "לה גווארדיה", ניגשה מינאז' לאודישן לשיר בלהקת הבית של המקום. לצערה, ביום האודישן, איבדה את הקול המרטיט שלה. השאר - היסטוריה.


מבהיל! ניקי מינאז' עירומה בהאלווין

כוכבית? ניקי מינאז' חושפת חזה מנומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully