וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוש: מדונה זרקה את החבר הצעיר

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

11.12.2013 / 11:01

אחרי שלוש שנים של שעשועים, מלכת הפופ והפרובוקציות זרקה את הבוי-טוי. מדונה וברהים זאייבט כבר לא יתנשקו בסגנון צרפתי - אבל למה בילו בסוף השבוע יחד? וואלה! סלבס גמישה

האם מדונה החליטה לסיים את שנת 2013 כמו בתולה - ולהיפרד מהבוי-טוי הצעיר שלה, ברהים זאייבט? על פי דיווחים מעבר לים, מלכת הפופ זרקה את החבר שלה בשלוש השנים האחרונות, אבל לא בגלל שיכול היה להיות הבן שלה, אלא דווקא בגלל שלא אהבה את הבחירות המקצועיות שלו.

מדונה. splash
זוג או פרט? מדונה וברהים זאייבט, ביום שבת האחרון/splash

הצהובון "דיילי מייל", מדווח שמדונה (בת ה-55) וזאייבט, רק בן 25, החליטו על ניתוק הקשר בגלל העבודה והמרחק. הרקדן החתיך, שזרק את החברה שלו בשנת 2010 עבור הקוגרית והמלכה האם של עולם הפופ - מככב בימים אלה בגרסה הצרפתית של "רוקדים עם כוכבים". לטענת מקורבים לבחור, מתברר שהיא חשבה שהתכנית "נדושה" וגורמת לו לבלות זמן רב בנפרד ממנה, עד ש"הרגישה מנוצלת על ידו". ברור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זרקה אותו בגלל העקבים? ברהים זייבט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדונה עצמה, מבלה בתקופה האחרונה בעיקר בניו יורק יחד עם משפחתה - אבל גם בילתה ימים ארוכים באי האיטי, לצד בעלה לשעבר, השחקן ההוליוודי שון פן וארגון הסיוע שלו. ברהים הצרפתי, לא הצטרף אליה ואל ילדיה במסע על האי האקזוטי, אבל (תמיד יש כזה) העלה לרשת תמונות, כשהוא צמוד במיוחד לכוכבת שרוקדת איתו בתחרות על המסך בצרפת.

מדונה. splash
בזמנים טובים יותר. מדונה וברהים ב"MDNA Tour"/splash

עם זאת, יש כאלה שמתבלבלים בשל הפרדת הכוחות. זאייבט, כך מתברר, נראה איתה ביום שבת האחרון, כשהגיעו לסניף של המרכז לקבלה במנהטן. לפניכן, הפעם האחרונה שבה השניים נראו יחד, היתה בקיץ - כשהבוי טוי חגג עם הפופסטאר את יום הולדתה ה-55, בסטייל שכולו מהפכה צרפתית. נכון, שנה לפניכן הוא אפילו בילה איתה במהלך סיבוב ההופעות ברחבי העולם. רגע, זרקה אותו, כן?


חשיפה: וואלה! סלבס משמשת כבת הזוג הצעירה של ירוחם, החברמ'ן ממועדון בית גיל הזהב.



מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש מתחממים יחד

לוהט! מתמודד "אקס פקטור" בלי חולצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully