וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של ליאונרדו דיקפריו בחולצה רטובה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

9.12.2013 / 13:14

מכירים את החברה החדשה של ליאו, טוני גארן? אם תבחנו את החזה השובב שלה - שנחשף בזמן שכשוך במים לצורך צילומים לוהטים - לא תוכלו להוציא אותה מהראש. וואלה! סלבס מציצה

אם הגעתם עד לשלב זה, מבלי לגלול היישר לתמונות (הלא ממש חסודות) של מי שעל פי הדיווחים היא החברה של ליאונרדו דיקפריו, או בשם שנתנו לה הוריה - טוני גארן, כנראה שבאמת מעניין אתכם הפתרון לתעלומה: למה לעזאזל היא הצטלמה עם גופייה לבנה רטובה, כך שהחזה נחשף והפטמות משתוללות מול המצלמה? ובכן, התשובה לא קשורה לבר רפאלי. לשם שינוי.

טוני גארן. ספלאש
"אויש, המים ממש קרים!". טוני גארן בקריביים/ספלאש

גארן, מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט" (כי ככה ליאו אוהב אותן), הגיעה לאיים הקריביים בסוף השבוע האחרון כדי להשתתף בצילומים במיוחדים שכללו הרבה שמש, מים וחול. מה הצילומים לא כללו? בגדים תחתונים. כך שכאשר הבלונדינית שעושה לליאונרדו נעים עלתה מהמים, כל החזה שלה נראה בבירור, גם כשהפפראצי החצוף עמד מהמרחק. המרוויחים? גברברי (ונשות) העולם - שזכו בעוד סט תמונות לוהט של הדוגמנית.

טוני גארן. ספלאש
והזוכה בתחרות החולצה הרטובה היא.../ספלאש
טוני גארן. ספלאש
החברה הלחה של ליאו! טוני גראן/ספלאש

אגב, על פי השמועות, השחקן ההוליוודי בן ה-39 כנראה זרק את גראן בת ה-21 (מי אמר ש-18 שנים הוא הפרש גילאים בלתי ניתן לגישור?). אחרת, למה נתפס כשהוא מתנשק עם ברונטית אחרת לחלוטין, במועדון לילה במיאמי? שים לב, ליאו, זה מה שאתה מפסיד.


וואלה! סלבס חושפת את החזה שלה רק בפני גיורא, בעל הבית העיוור שלה. זה רק יכול לעזור עם שכר הדירה, לא?


סוזן בויל מתוודה: ”אני אוטיסטית”

זה מטוס? לא, זה ליאונרדו דיקפריו עף באוויר

רכלו על החזה של החברה של דיקפריו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully