וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל מתוודה: "אני אוטיסטית"

שירות וואלה! סלבס

9.12.2013 / 12:43

אחרי שכבשה לבבות של מליוני צופים ברחבי העולם, סוזן בויל, הזמרת הבתולה, חושפת שהיא סובלת מתסמונת אספרגר. "אני מרגישה הקלה", היא אומרת. וואלה! סלבס אמפתית

לא פעם רובכם ודאי תהה מה עובר על סוזן בויל, או במילים אחרות למה היא מוזרה? גם הזמרת המתוקה מ"Britain's Got Talent", ניסתה להבין בעצמה. עכשיו, כך בויל מתוודה כי היא סובלת מתסמונת אספרגר, שהיא אחת מהלקויות בקשת האוטיסטית.

בראיון שהעניקה הזמרת בסוף השבוע למגזין ה"גרדיאן", חשפה בויל כי לאחרונה אובחנה כסובלת מהתסמונת המדוברת, וכי הכל התבהר לה. "אנשים טענו שאני סובלת מפגיעה מוחי", שיתפה את המראיינת, "ותמיד ידעתי שמתייגים אותי בצורה לא הוגנת".

סוזן בויל. Daniele Venturelli, GettyImages
רק בריאות. סוזן בויל/GettyImages, Daniele Venturelli

בהמשך הראיון סיפרה הזמרת כמה הוקל לה לאחר האבחנה, "עכשיו אני מבינה מה היה לא בסדר איתי, ואני מרגישה סוג של שחרור", אמרה והוסיפה, "תמיד היו לי קשיים במערכות יחסים, אף פעם לא ידעתי אם אנשים הם אמיתיים. אפשר לומר שהיו לי קשיים בתקשורת, שהובילו להרבה תסכול. אם אנשים היו יותר סובלניים, זה היה עוזר".

כזכור, בויל נחשפה לעולם בתכנית הכשרונות המדוברת, כשסיפרה את סיפור חייה העצוב ועל כך שבגיל 47 היא עדיין בתולה ושמעולם לא היתה לה זוגיות.


וואלה! סלבס לא זקוקה לאבחנה בשביל לדעת שלעולם לא תפסיק לשיר את "לייק א וירג'ן".


פרסום ראשון: תכירו את החבר החדש של נינט טייב

ביוש: עידן יניב וטהוניה רובל נפרדו

  • עוד באותו נושא:
  • סוזן בויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully