וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון VS לינדזי לוהן: "חבר שלך תקף ופצע את אחי"

וואלה! סלבס

8.12.2013 / 12:51

בארון הילטון בילה במיאמי כשפגש את הפמלייה של לוהן, החל לגדף ונקלע לקטטה שהותירה אותו מדמם. אחותו פריס צייצה: "אף אחד לא מתעסק עם המשפחה שלי". וואלה! סלבס כבוד

בייסיק ביצ'ז? אתם חייבים לקרוא את הסיפור הבא: היורש הצעיר של משפחת אימפריית בתי המלון הילטון - או איך שפריס הילטון קוראת לאחיה הקטן, בארון הילטון - הותקף בסוף השבוע באופן חמור. אם עד כאן זה נשמע לכם נוצץ, שימו לב מי חשוד במעשה האלים: בן זוגה של השחקנית לינדזי לוהן. העלילה מסתבכת? חכו עד שתגלו מה היתה התגובה של פריס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בארון הילטון חבול בפניו, אחרי התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי דיווחים של מדורי הרכילות מעבר ים, בארון בילה ביום חמישי האחרון במסיבה שנערכה באחוזה בעיר מיאמי. לוהן, ששוהה באזור כאורחת של פסטיבל סרטים, נכחה במקום אף היא עם הפמליה שלה.

מקורות ששהו במקום, סיפרו לאתר TMZ שכאשר לוהן גילתה שבארון מטנף עליה מאחורי גבה (היוש, כיתה ז'), צעקה לעברו שלא ירכל עליה. רגע אחר כך, ידיד של השחקנית ניגש להילטון ותקף אותו כשלינדזי מעודדת מהצד, עד שגרם לפציעות וחתכים בפניו. כן, זה שלח אותו לקבל טיפול רפואי ועדות במשטרה. אאוץ'.

פריס הילטון ולינדזי לוהן. splash, gettyimages, splash
". לינדזי לוהן ופריס הילטון/splash, splash, gettyimages

למרות הכחשותיה של לוהן ובני משפחתה, שטענו כי כלל לא בילתה במסיבה, ביום שלמחרת פרסם האח הצעיר של בנות משפחת הילטון תמונה שבה נראה עם חתכים על פניו - כהוכחה למעשה הבלתי נסבל, שלטענתו גרם חברה של השחקנית.

אל המראה הקשה, הגיבה פריס באינסטגרם, כמובן. "שניהם ישלמו על מה שעשו. אף אחד לא מתעסק עם המשפחה שלי ויוצא מזה בשלום", כתבה כאיום מפורש על השחקנית, שבעבר עוד היתה חברה טובה שלה. כלומר, עד שרבו בשנת 2006 על כך שפריס עשירה ממנה, או משהו. נו באמת, צהובות.


וואלה! סלבס לא חותכת בבשר החי יותר. היא בקטע של טבעונות.


מתיחת פנים: איך השתנתה פריס הילטון?

קוראים לזה טרפת! הראל סקעת ובן הזוג משתוללים

בום, בום: רכלו על המריבה של הילטון ולינדזי בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזמנים שמחים יותר. פריס ובארון הילטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully