וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדישאן חושפת בברכת החג המשפחתית

שירות וואלה! סלבס

2.12.2013 / 11:21

הפתעה! צילום ברכת חג המולד השנתי של משפחת קרדשיאן הוא ההיפך מאיפוק או טוב טעם. כלומר, אלא אם מחשוף עצום ושמלות צמודות הן המדד לקלאסה. הציצו. וואלה! סלבס חנוכה

הידד: זה הזמן הזה בשנה, שבו משפחת קרדשיאן שוב חוצה את גבול הטעם הטוב ומצטלמת לברכת חג מולד שכולה גלאם, מחשופים וחיוכים. בערך. קים קרדשיאן, קורטני, קלואי ואפילו זוג ההורים הפרוד, קריס ג'נר וברוס ג'נר - תועדו בתמונה עבור ברכה מוגזמת במיוחד (כמעט כמו סצנות העירום של קים בקליפ החדש של קניה ווסט). הנושא: קזינו בעולם כאוטי ומלא הרס, כולל המון צהובונים על הארץ ובלי זכר לבייבי נורת' ווסט. טוב, כי אבא לא מרשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדילו ותחוו את הקסם! הברכה של משפחת קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה, שצולמה השנה על ידי אמן הפופ הנודע דייוויד לה-שאפל והכנתה תועדה לספיישל של ערוץ !E, נראים מרבית חברי המשפחה כשהם משרבבים שפתיים - אך היו גם כאלה שלא הסכימו להיכלל בתוצאה. כך שאם תכננתם לראות איך האח רוב קרדשיאן יתמודד עם הפיגורה המלאה שלו או חיפשתם את לאמר אודום, הכדורסלן שמתפקד גם כבעלה הסורר של קלואי (עד להודעה חדשה) - תשכחו מזה. כמובן שגם ווסט, אביה של הבייבי המשותפת שלו ושל קים, נמנע מלקחת חלק בחגיגה. סופרייז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיער נפוח כמעט כמו האחוריים! קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב מי תקוע בתוך הזכוכית! משפחת קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מה כן תראו בתמונה הרחבה? האב, ברוס ג'נר, כלוא בתוך צינור זכוכית, בעוד שאשתו בנפרד קריס - שמחה ומבלה. היי, כך זה נראה גם בחיים האמיתיים, ככל הנראה.

גם האחיות הקטנות, שמדגמנות למחייתן, קנדל וקיילי ג'נר, עושות פוזות למצלמה, כשהילדים של קורטני, מייסון ופנלופה, מעולפים בערך. אה ומה עם קים? שיער נפוח, שהולך בול עם המחשוף הגדול. וואלה! סלבס כבר מאוהבת.


וואלה! סלבס רוצה לשלוח לכם כרטיס ברכה לחנוכה, אבל שרפה את כל קצות האצבעות. הנרות הללו.


קים קרדשיאן שוב חושפת את המרפסת

הראל סקעת חושק במתמודד "אקס פקטור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully