וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת חושק במתמודד "אקס פקטור"

וואלה! סלבס

2.12.2013 / 0:00

משה פרץ בהלם: מתברר שהשופט האורח שהביא, הראל סקעת, נדלק על אחד המתמודדים בריאליטי הכשרונות - מספיק כדי להזמין אותו לעלות איתו על הבמה בהופעה. וואלה! סלבס מחטף

באדיבות "אקס פקטור", רשת

אם גם אתם נמנים עם הצופים שעוקבים באדיקות אחרי מעלליהם של בר רפאלי, פורטיס, עברי לידר ושלל משתתפי "אקס פקטור", כנראה שראיתם את משה פרץ מתלבט לגבי מי שיזכה להיכנס לנבחרת הבנים המצומצמת בריאליטי הכשרונות.

בכדי לקבל החלטה נבונה, צירף לחוויה שצולמה בביתו של המנטור את הראל סקעת, שסייע לו לקבל החלטה נבונה לגבי ניפוי בחבורת הבנים המזמרים. אבל כאן מגיע הטוויסט - מתברר שסקעת נדלק על אחד מהם, אבל ממש.

הראל סקעת, משה פרץ.
"מה אתה אומר על הביצועים? פנטסטיק!". משה פרץ עם הראל סקעת

יוצא "כוכב נולד", אמנם נהנה לצפות בכל החבורה שהתאמצה לרגש את פרץ ואותו, בפרק ששודר בסוף השבוע - אך היה זה דווקא אורי שכיב, המתמודד הביישן חובש הכיפה, שהרשים את סקעת. מאוד. כמה הרשים? מספיק כדי לגרום לזמר המפורסם להעביר לו מכתב אישי (מאוד), מבלי שאיש מהמתמודדים האחרים של "אקס פקטור" ראה זאת, במהלך הצילומים.

ומה כתב לו סקעת המתרשם במסר האישי הישיר? ובכן, הוא הציע לזמיר הצעיר מבת ים להצטרף אליו ולעלות איתו על הבמה, כמשתתף בהופעות שלו. בגלל הקול, ברור שהקול. הכי כבוד.


כבר חודשים שוואלה! סלבס מציעה למוג'דה, ילדת הפלא מהניינטיז, להצטרף אליה בחיסול של קערת מג'דרה לחה.


צפו: מתמודדת ”אקס פקטור” כבר שרה בעבר על המסך

נס חנוכה: פאולינה אלברשטיין מצילה משריפה

סקעת צודק או סתם מתלהב? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully