וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת יום ההולדת הפרועה של מיילי סיירוס

שירות וואלה! סלבס

26.11.2013 / 10:50

חשפניות, רקדנים נמוכי קומה ולשון בחוץ. מיילי סיירוס חגגה את יום הולדתה ה-21 בהילולה עם כמה חברים ואלכוהול, להקת וואן דיירקשן והרבה נענועי ישבן. וואלה! סלבס מענטזת

מיילי סיירוס לא תיתן לעובדה שביום שבו מלאו לחייה 21 שנים, אלמונים שפרצו לביתה גנבו רכוש אישי בסכום של כמה עשרות אלפי דולרים - להרוס לה את החגיגות. הו, לא. הילדה-הטובה-שנעשתה-רעה, יצאה לציין את הגיל המיוחד (כן, סוף סוף היא יכולה לשתות באופן חוקי!) יחד עם כמה חברים טובים. מן הסתם, היו שם גם חשפניות. ואנשים בתחפושת. וחברי להקת וואן דיירקשן. גלאם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני והחבר'ה. מיילי סיירוס והלשונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיירוס, שבערב שקדם לאירוע, בילתה עם חברות כמו קלי אוסבורן מאחורי הקלעים של טקס פרסי המוזיקה האמריקנית, יצאה למלון מפורסם בהוליווד. שם, נהנתה במסיבה סגורה, שהנושא המרכזי שלה היה כלת יום ההולדת. מלבד עוגת סיירוס (עם הקוקיות בשיער, אבל בלבוש חווה), הזמרת הצעירה (שטענה שהמסיבה תהיה ברוח 'האנה מונטנה נרצחה') רקדה לצד אנשים נמוכי קומה ואפילו נהנתה מחיקוי של ההופעה המסעירה שלה בטקס פרסי ה-VMA האחרון (שבה נמרחה על רובין ת'יק). לוהט.

בין האורחים שנהנו ממסיכות מיילי, המון בקבוקי שמפנייה ושוטים חריפים של טקילה, גם חברי להקת הבנים הלוהטת וחביבי הבנות בעולם, וואן דירקשן - וויליאם פיין וניל הורן, שראו במקום גם את הראפר וויז כליפה, השחקנית אמה רוברטס וכמה בובות ענק של דמויות מספריו של ד"ר סוס. אה, וגם להקת חשפנית עם ישבנים עגלגלים, שפצחו בריקוד טוורקינג סוער, הריקוד שמיילי הכי היתה רוצה לעשות מושלם (רק שאין לה את הנתונים הפיזיים המתאימים, ביצ'ז).


וואלה! סלבס בילתה עם להקת עורבים את יום הולדתה האחרון. אבל רק אחרי שפיזרה פרורי לחם ברחבי הבית, כדי למשוך אורחים.


מי תפסה טרמפ על יהודה לוי?

בזמן שמיילי סיירוס חגגה יום הולדת, ביתה נפרץ

חגיגה? רכלו על המסיבה של מיילי גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגה, מישהו? סיירוס בגרסת המרציפן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכולים להפסיק. האיוונט של מיילי סיירוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully