וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שמיילי סיירוס חגגה יום הולדת 21, ביתה נפרץ

שירות וואלה! סלבס

25.11.2013 / 13:04

בשעה שהכוכבת המתפשטת חגגה את העובדה שהגיעה ל"גיל שאפשר להתחיל" - מישהו פרץ לתוך האחוזה של סיירוס וגנב שלל "פריטים אישיים". רגע, מה עם כדור ההרס? וואלה! סלבס פארטי

קונגרג'וליישנז! החל מיום שבת האחרון, מיילי סיירוס בת 21, מה שאומר שגם בארצות הברית היא יכולה להשתכר ולחגוג באופן חוקי בהחלט (לא שזה הפריע לה עד כה). הכוכבת הצעירה והמסעירה, ציינה את הגיל המשמעותי (בעיקר באמריקה), אבל לא לפני שעברה עוד כמה רגעים מזעזעים - רק שהפעם זה פחות קשור לכך שהיא לא מסוגלת להישאר עם החולצה יותר מכמה דקות ברצף, אלא יותר לגניבה שהתרחש באחוזה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעה את הגבות לכבוד ציון הדרך. מיילי סיירוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום לקבל עוד מתנה יוקרתית, סיירוס נאלצה להתמודד עם העובדה שביום שישי האחרון, ביתה שבשכונת סטודיו סיטי (הסמוכה להוליווד) נפרץ - וחפצים שלה נלקחו ממנו. הכל קרה בשעה שלא היא או אנשי הצוות האישי שלה שהו במקום, כך שעל פי הדיווחים, משטרת לוס אנג'לס כבר חוקרת בקפידה מיהו זה שחדר לביתה והצליח לצאת עם לא מעט "פריטים אישיים", בלי שאיש לא שם לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדות גדולות. סיירוס והחברות/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הדרמה, סיירוס הכועסת בחרה שלא להתייחס למי שקלקל לה את החגיגות ונתן לה מתנה שנויה במחלוקת (טוב, היא תוכל לקנות "פריטים אישיים" חדשים עכשיו). במקום, העלתה בחשבון הטוויטר שלה, שתי תמונות - האחת של צבע הגבות המחומצנות החדש (שחור, תודה לאל), השנייה של הכלבים האהובים שלה, עליה כתבה "כל מה שיכולתי לרצות ליום ההולדת שלי". הוווו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואלה מי שחלקו איתה את המיטה בסוף השבוע. הכלבים של מיילי סיירוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחר כך, כבר התלהבה מברכה אישית שכתבה לה האלילה הפרטית שלה, הראפרית ליל' קים. "יום הולדת שגדול לבייבי שלי, מיילי. אוהבת, נתראה בקרוב, נשיקה", כתבה הזמרת - שזכתה למחוותה של מיילי, שהתחפשה אליה בלי הרבה בד, בחג התחפושות האחרון. אה, והיא גם חגגה מאחורי הקלעים של טקס פרסי המוזיקה האמריקנית אמש (א'), יחד עם חברות כמו קלי אוסבורן. פו.


וואלה! סלבס חגגה את יום הולדתה ה-21 כרגיל. באכילת עוגה שלמה לכל שנה שבה גדלה. תרתי משמע.

אם השנה: יונית לוי משתעשעת עם הבן

רופאו של מייקל ג'קסון: "החזקתי את איבר מינו מדי לילה"

רכלו על יום ההולדת של מיילי סיירוס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully