וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "הזמר עובר לינץ' לא אנושי"

וואלה! סלבס

18.11.2013 / 11:48

המעושרת עם הפה הגדול, החליטה שהיא כבר לא יכולה להתאפק והביעה את דעתה על העיסוק הרב בפרשת הזמר והקטינות. "אם זה נכון, בעצמי אכרות לו את האיבר". וואלה! סלבס סנגורית

מאז פרסום פרשת הזמרים המפורסמים והקטינות, תעשיית הבידור משתדלת לשמור על שקט יחסי בכל הנוגע לתגובות או אפילו התייחסות לדברים, ששמורים תחת מעטה של צו איסור פרסום מחמיר.

עם זאת, תמיד אפשר לסמוך על ניקול ראידמן, המעושרת עם הפה הגדול ביותר בכיכר המדינה - שתעשה סדר בדברים. היום (ב'), ראידמן פרסמה ברשתות החברתיות את דעתה על הפרשה, כשבין השאר ציינה כי אין לציבור זכות לגנות את האנשים המעורבים במעשים, לפני שהאמת יצאה לאור בשלמותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שרת ההסברה. ניקול ראידמן/מערכת וואלה, צילום מסך

"שתקתי, לא התערבתי, לא ענייני בכלל... אבל! נמאס לפתוח עיתונים, אינטרנט, חדשות ורשתות חברתיות ולראות שכל מה שמעניין אותנו זה 'פרשת הזמר'. היה? לא היה? אשם? ידע בת כמה? לא ידע? סמים לא סמים? כמה אפשר?", כתבה המעושרת. "די! איך אנחנו אוהבים (הישראלים והתקשורת) לעשות לינץ? לאדם לפני שבכלל אנחנו יודעים מה קרה באמת", כתבה כשהיא מזועזעת מההמולה סביב הפרשה.

לדבריה של ראידמן, יש להניח למשטרה ולפרקליטות לבצע את העבודה, עוד לפני שהציבור חורץ את דינו של הזמר המוכר. רק אז תהיה "הזכות לרכל ולדון בסוגיה על חשבון הזמן החופשי שלנו... אבל כל עוד לא יודעים ... אז למה? למה להאשים? יש לו משפחה! יש לו ילדים! על זה מישהו חושב?! להגיע לבית בספר ולשמוע 'אבא שלך ככה וככה'! זה אנושי? חד משמעי -לא!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כועסת. הסטטוס של ניקול ראידמן/מערכת וואלה, צילום מסך

אבל, כמו אצל ראידמן הדעתנית, זה לא הכל. לדעתה האישית, באם הממצאים יקשרו את הזמר עם החשדות המיוחסים לו - העונש שיקבל צריך להיות חמור. אם "לאחר החקירה יתברר כמעשה שנעשה ולא בתום לב, אני בתור אמא לילדה שבעוד כמה שנים תהפוך לנערה, בעצמי אכרות לו את ה'איבר' הטיפש ש'נדחף' למקומות אסורים", כתבה בעידון אופייני.

"כדי שכל אחד שרק יחשוב על רעיון כזה או אחר שפוגע בילדות תמימות ידע שיש עונש למעשה ואני בתור אמא לא הייתי מסתפקת במאסר עולם... כריתה חדה של 'האיבר' תנחם אותי יותר. בינתיים, בוא ניתן לאמת לצאת לאור וננצל את המקרה להסברה חדה לילדינו על 'מה מותר, ומה אסור'", סיכמה בעדינות. הו, ניקול.


אם ניקול צריכה עיצה, היא יכולה לפנות לוואלה! סלבס - מסרסת סדרתית.


נמכר: השופינג הביזארי של ניקול ראידמן

אסי עזר מתנצל: "לא מגן על מנצלי קטינות"

רכלו על מה שניקול כתבה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully