וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר החשוד שלח מכתב אזהרה לעומרי חיון

וואלה! סלבס

18.11.2013 / 9:56

לאחר שהבלוגר עומרי חיון חשף את השם של הזמר המפורסם בפורטל שלו, למרות צו איסור הפרסום - הזמר המפורסם שלח לחיון מכתב אזהרה מעורך דינו. וואלה! סלבס פורמלית

צלם: אבי כהן עריכה: טל רזניק

אם חשבתם שהזמר המפורסם, החשוד בקיום יחסי מין עם קטינות, יושב בבית ומתעסק אך ורק בטיהור שמו בכלי התקשורת, אתם טועים - ובגדול.

נראה שלאותו זמר יש עוד כמה עניינים שמציקים לו, כמו למשל סגירת חשבון עם הבלוגר עומרי חיון, שרק לפני מספר ימים פרסם את שם הזמר בבלוג הרכילות שלו, זאת למרות צו איסור הפרסום שהוציא בית המשפט לכלי התקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תביעה במיליונים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיון, שהחליט לא למלא אחר הוראות הצו ופרסם את שמו של הזמר, זכה מאז לפוסט מצד הזמר, לשלל גידופים ואף לאיומים על חייו. אתמול (א') הבלוגר אף הגיע לתחנת המשטרה, שם הגיש תלונה נגד איש יחסי הציבור, רני רהב, בגין הסתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב התביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מספר שעות מרגע הגשת התלונה, קיבל לידיו חיון מכתב מעורך דינו של הזמר המפורסם, בו הוא מסביר לבלוגר כי עבר על החוקים וכי קיים סיכוי סביר שהוא יקבל בקרוב מכתב תביעה. כמו כן, לידי וואלה! סלבס הגיע מידע מעד ראייה שטען כי ראה הודעת טקסט ששלח הזמר המפורסם לאחד מחבריו, בו הוא טוען כי הוא לא מתכוון לוותר לעומרי ושבקרוב הוא הולך להגיש נגדו תביעה על סך מליוני שקלים.

עומרי חיון מסר בתגובה: "פורטל עומרי חיון בא לעשות שינוי באמצעי המדיה והתקשורת בישראל. כל מה שנרשם בפורטל נבדק מספר רב של פעמים. חבל לנו לדעת שבמקום לטפל בפרשה עצמה, בוחר הזמר המפורסם לנסות ולנקום אישית".

וואלה! סלבס קיבלה מכתב אזהרה מהשכן שלה, לאחר שהשאירה סירי חמין מחוץ לבית.


אסי עזר מתנצל: "לא מגן על מנצלי קטינות"

"הכוכב הבא": בושה בשידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully