וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נתן גושן עושה כשהוא פוגש את לירן כוהנר?

עמית גולדברג

16.11.2013 / 0:22

מתברר שלזמר והצ'ארמר הצעיר, שמקסים את בנות המין היפה, יש דרך מסוימת שבה הוא נוהג כלפי האקסיות שלו. וגם: עם מי נתן גושן מדבר בכל לילה במיטה? וואלה! סלבס חושפנית

דייב שחר

פעם ג'נטלמן, תמיד ג'נטלמן? נתן גושן אולי מרטיט את לבן של כמה מהבנות היפות ביותר בביצה הישראלית - ומתברר שבצדק. אחרי שעבר את בוחן הפתע של וואלה! סלבס מתברר שהבחור פשוט נחמד לבנות המין היפה. לפחות לפי מה שהוא מספר.

עובדה, כשהוא פוגש את אחת האקסיות שלו, נניח לירן כוהנר או בר בן וקיל, הבחור פשוט אומר שלום מנומס ומקדיש לה את תשומת הלב הראויה. בלי פרצופים חמוצים או כעס - זאת כנראה הסיבה שהאישה הכי סקסית בעיניו, כפי שגושן מעיד, היא כזו "עם העדינות של פעם, אפשר להגיד".

נתן גושן. דייב שחר
יפה לך צמר. נתן גושן/דייב שחר

אגב, כנראה שמזלו של גושן שהוא והגיטרה (ושלל המעריציות הצעירות) מתחברים - אחרת, אם לא היה כוכב, הוא בעצמו אומר שככל הנראה היה דווקא הומלס. לא נעים. אגב, אם תעבירו לו לחשבון הבנק מיליון שקלים, הוא כנראה שלא יבזבז הכל בבת אחת, אלא דווקא יחסוך אותם בצד. מחושב, הבחור.

אבל הפחד הגדול ביותר של גושן הוא דווקא לא מחוסר כסף או שינה ברחוב, כמו שהוא מפחד מכישלון רוחני. לכן, על פי עדותו, בכל לילה ליפני שהוא הולך לישון (בין אם בחברה או לבד במיטה), הזמיר פשוט נושא תפילה. צדיק!


הפעם האחרונה שבה וואלה! סלבס התפללה, היתה כשנורא רצתה פלאפל בטעם פופקורן - אבל היתה השביעית בתור לקבלת מנה. בסוף נשאר רק כדור בטעם לימונענע.


אייל גולן ונתן גושן פותחים את השנה באומן

רכלו על האקסיות של גושן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully