וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבלימינל נגד שמאלנים: "תתאבדו כבר"

וואלה! סלבס

14.11.2013 / 12:53

הזמר החליט לפתוח את הפה בעקבות רצח החייל - וכתב ברשת פוסט שבו הוא קורא לערוף את ראש המחבל, לשרוף את העיר ג'נין ולשמאלנים שמתנגדים לדעתו - להתאבד. וואלה! סלבס הלם

אם גם אתם התגעגעתם לפה המטונף של סאבלימינל, אתם יכולים להפסיק. הראפר המפורסם, שלא חושש להגיד את דעותיו - שנויות במחלוקת ככל שיהיו - החליט שוב לפלוט החוצה את שעל לבו. התוצאה הקשה לפניכם.

סאבלימינל, שהזדעזע (כמו כל עם ישראל) לשמוע על הרצח הנוראי של החייל עדן אטיאס, החליט לכתוב את דעותיו, הקיצוניות יש לציין, בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק האישי שלו. שימו לב, לא נגענו.

"רוצח שפל ימח שמו ושם זכרו", כתב הראפר, "מה? עכשיו יכנס לכלא בישראל כמו מלך גיבור! ילמד כמה תארים יגדל ויתחבר לכול ראשי אירגוני הטרור והפשע הפלסטינים... ויצא לקול שמחות ?לוחמי החופש? ויהפכו אותו לראש עיר!!!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לערוף את ראשו". סאבלימינל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמאלנים ששונאים כל מה שכתבתי פה - תתאבדו כבר"

סאבלימינל לא הסתפק רק בגידוף הרוצח והמשיך, "ימח שמם ושם זכרם של כול אוכלי הנבלות האלה, צריך לשרוף את בתי הכלא עם כולם בפנים!!! ושניה אחר כך צריך להשמיד את ג?נין שתושביה מתרברבים שהם מעוז הטרור נגד ישראל. כול מה שהם מרגישים שעושה להם כבוד צריך להשרף לאפר ולהמחק. רוצחי ילדים!".

"צריכים לזכור שאם דוחפים לפינה אפילו חתול קטן הוא שולף ציפורניים ונלחם כמו אריה, הגיע הזמן לישלוף ציפורניים אחים שלי ולהפעיל לחץ על על הממשלה שיפסיקו להתנהל כמו ערימה של כוסיות!!!", כתב והמשיך ב"חבשו לו את הראש ?! מיסכן בטח נשרט כשהוא רצח ילד בזמן שישן באוטובוס!!!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבוי. הסטטוס הקשה של סאבלימינל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן, המשיך סאבלימינל ותקף גם את הציבור הישראלי. בין השאר, כתב ש"בלי צחוק היתי מצפה מציבור האוכלים בתחת שלנו שיערפו לו את הראש עוד ליפני שהמישתרה (הטעות במקור) מגיעה ושהקניבלים האלו יתחילו שוב לפחד להתעשק איתנו!!! עוד אחד מריגעי הבושה שלי להיות ישראלי! עם ישראל תתעורר!!!! ושמולאנים ששונאים כול מה שכתבתי פה - תתאבדו כבר!!! הלואי שיקרה לבן במשפחה שלכם מה שקרה אתמול ושכבר תתעוררו מהחלום ההזוי הזה שאתם נאחזים בו ומפצלים ומחלישים את העם שלי!". אכן, מילים קשות.


וואלה! סלבס לא מעודדת אלימות משום סוג. אלא אם כן היא מתרחשת במיטה או במועדון S&M.


או לה לה: השופינג הביזארי של ניקול ראידמן

מסתבך: ג'סטין ביבר בועט בדגל ומתנצל

מילים קשות? רכלו על כך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully