וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבך: ג'סטין ביבר בועט בדגל ארגנטינה ומתנצל

שירות וואלה! סלבס

14.11.2013 / 10:31

עוד לפני שהתחבר לעירוי בגלל הרעלת מזון, ג'סטין ביבר הסתבך עם הקהל הארגנטינאי - כשבעט ודרך על דגל המדינה. עכשיו, הוא מתנצל באופן רשמי לראשונה. וואלה! סלבס אוברדוז

מסתבך עם ארגנטינה, מוצ'צ'ו? ג'סטין ביבר גרם לכל מעריציו דוברי הספרדית לעקם פרצוף כשביטל קונצרט בגלל הרעלת מזון - אלא שעכשיו, לא רק הבטן המתהפכת שלו עושה צרות, אלא גם הנער הקטנטן, בכבודו ובעצמו. בהופעתו בבואנוס איירס, עוד לפני שנאלץ להתפנות למרפאה ולהתחבר לעירוי, ביבר עשה את הלא יאומן - דרך ובעט בדגל ארגנטינה שנזרק לעברו.

תחילה השתמש ביבר ברגליו, כשניסה להפיל את הדגל שהושלך ואחר כך תפס את מעמד המיקרופון - שבעזרתו סיים את המלאכה. הקהל המופתע אמנם הריע, אך כעת הווידאו הבעייתי יוצר כותרות בעולם. המעשה האווילי הינו בניגוד לחוקי המדינה הדרום אמריקנית, ועלול להביא לעונש של עד ארבע שנות מאסר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי עוד קצת מהעירוי. ג'סטין ביבר מחלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמא'לה? לא בדיוק. מיד לאחר שהקטע התפשט ברשת, פרסם ביבר התנצלות רשמית בדף הטוויטר שלו. "שמעתי על כל מה שקרה איתי בארגנטינה, ואני בשוק. אני אוהב את ארגנטינה. אנשים משליכים חפצים לבמה בכל הזדמנות, ואני מוריד אותם ממנה, כדי שאף אחד לא יפגע", מסביר הנער ומוסיף, "חשבתי שזו היתה חולצה, כך גם נאמר לי - אילו ידעתי שמדובר בדגל, לא הייתי עושה דבר כזה, שאיננו מכבד את ארגנטינה או את אזרחיה והמעריצים".

מסתבך גם בברזיל

"אני כל כך מצטער ואני מקווה שתוכלו לסלוח לי על הטעות הזו", ממשיך ביבר, "אני מקווה שתוכלו לקבל את זה, מחכה ומצפה לחזור לארגנטינה. אף פעם לא אעשה משהו שמזלזל במעריצים שלי, אני לא אוהב את העובדה שעליי להתגונן, אבל הפעם היה צורך אמיתי. רק אהבה, תודה".


וואלה! סלבס מקפצת באמוק על כל סיר צ'ולנט שנגמר.


מה קורה עם ביבר? רכלו עליו בפייסבוק

אמא'לה! מי הפחיד את עדי הימלבלוי?

אביב גפן מתחדש במתנה יוקרתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully