וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: בר רפאלי בחדר ניתוח

וואלה! סלבס

12.11.2013 / 14:33

תירגעו - הרי לא מדובר בניתוח מסוכן, חלילה וחס, אלא בהליך קוסמטי שעברה הטופמודל. מי אמר שרפאלי לא צריכה לסבול בכדי להיות יפה? כל הפרטים בפנים. וואלה! סלבס שומית

נדמה שבר רפאלי הפנימה היטב את המשפט "בשביל להיות יפה צריך לסבול". היי, היא אפילו לקחה אותו צעד אחד קדימה. לפני שעות ספורות, היום (ג'), ברבור עשתה צ'ק אין בחדר הניתוח של בית חולים במרכז הארץ, שם היא עברה ניתוח קוסמטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני. הנקודה המציקה של בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז באיזה ניתוח מדובר? לא בכזה לשיפוץ האף (השובבי), ובטח שלא בניתוח להגדלת החזה (הלוהט!). רפאלי, שיש כאלו שייטענו שהיא ללא ספק כליל השלמות, החליטה להסיר את נקודת החן שהופיעה באזור בטנה השמורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי. בר רפאלי בחדר הניתוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז נכון שסביר להניח שמעולם לא שמתם לב לנקודה הזו, כי בכל זאת - איך אפשר לשים לב לפרט כזה כשהבלונדה מדגמנת בגדי ים? אבל נראה שלמנחת "אקס פקטור ישראל", הנקודה מאוד הציקה, ואפילו סביר להניח שלקיום הניתוח היתה גם סיבה בריאותית.

כך או כך, הטפומודל התאשפזה בבית החולים בכדי שהמנתח שיוריד את הנקודה המציקה. אה, כמובן שרפאלי היא טרחה לפרסם את התמונה בחשבון האינסטגרם שלה. תהנו.


וואלה! סלבס רצתה להוריד את נקודת החן שצמחה לה על הפרצוף, אבל אז הרופא הסביר שזו לא נקודת חן - אלה פשוט השפתיים הגבשושיות שלה. אה.


קר לבד: נינט טייב ואנה ארונוב מתכוננות לחורף

מכתב התנצלות: אייל שני חושף את האמת על צילום איבר מינו

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully