וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווקות: נינט ואנה ארונוב מתכוננות לחורף בודד

עמית גולדברג

12.11.2013 / 12:30

שתי הפרודות הטריות הגיעו לאירוע אופנתי אחד - ודיברו מעט על עונת החורף המתקרבת, שמביאה איתה גם התחלות חדשות. מה בנוגע ליהודה ותורג'י? שייכים לעבר. וואלה! סלבס יורה

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

זה נכון, אירוע VIP אופנתי יכול לסחוף אפילו את נינט טייב - שבדרך כלל לא מרבה לעשות "אטנדינג" לאיוונטים של הברנז'ה. הנה, אתמול (ב') היא הגיעה עד לחנות של רשת H&M בעזריאלי, כדי ליהנות ממעט זמן איכות וסטייל במכירה המוקדמת של קולקציית ISABEL MARANT. האם היא מתכוננת לחורף בודד ולא זוגי?

אל דאגה, נראה שהכול בסדר בגזרת נינה, שדאגה להבהיר "אני מחכה שהחורף יגיע, אני אוהבת אותו". היא כן חושבת שמלבד חילופי העונות, "כל זמן הוא זמן טוב להתחלות חדשות". וואלה! סלבס מסכימה וממתינה לזינוק.

נינט טייב, אנה ארונוב. דייב שחר
ליידיז! אתן לא צריכות אף אחד. אנה ארונוב ונינט טייב/דייב שחר

בניגוד למיס רוקנ'רול, אנה ארונוב איננה מוכנה לחורף - להיפך, ארון הבגדים שלה עדיין מלא בסטים של ביקיני. "אם יהיה גשם, אני אבודה", אמרה האקסית של תורג'מן - שאיננה זקוקה לו עוד בכל הקשור לסטיילינג (ועוד).

הפתעה! בארון של ליאת אשורי מתחולל בלאגן, זאת לעומת ארון הבגדים של נתן גושן - שמסודר להפליא, בכל זמן נתון. דורית בר אור, אגב, מעולם לא התחרטה על רכישת פריט אופנתי, אבל מרינה קבישר דווקא כן.


וואלה! סלבס מעולם לא חוותה חורף זוגי. השנה זה יקרה עם שימי האוגר. הידד!


התפנית הדרמטית בחייה של טהוניה

אמא'לה: ג'סטין ביבר נזקק לעירוי בדחיפות

רוצים לחמם את החורף של נינה ואנה? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully