וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מדברת על החתונה

שירות וואלה! סלבס

31.10.2013 / 16:00

הבחורה הכי טראשית של הוליווד הגיעה אתמול להתארח בתכנית של ג'יי לנו - בשמלה חושפנית במיוחד - וסיפרה על הצעת הנישואין המרגשת ועל תכנון החתונה. וואלה! סלבס טבעת

קים קרדשיאן עדיין לא התאוששה מהצעת הנישואין המטורפת של בן זוגה, קניה ווסט, וכבר רצה לספר על כל החוויות לג'יי לנו, במסגרת תכנטית הלייט נייט המפורסמת שלו. כיאה לקים קי, היא עשתה זאת בשמלה שלא השאירה יותר מדי מקום לדימיון.

בראיון הארוך, סיפרה האם הטרייה על המאבק המתמשך שלה במשקל ועל כך שהצליחה להוריד 25 קילו מאז לידת בתה, נורת' ווסט. אולי זו הסיבה לכך שהיא חושפת את גופה בכל הזדמנות שרק ניתנת לה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושפת? אני? קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, מיס קרדשיאן פטפטה על הצעת הנישואין המרגשת של קניה. "הייתי בטוחה שהוא מכין לי הפתעה ליום ההולדת", סיפרה, "הוא אמר לי לכסות את העיניים והוביל אותי לאורך כל הדרך. כשהגענו לאיצטדיון, שמעתי את השיר האהוב עליי של לנה דל ריי וחשבתי שהוא הביא אותה להופעה במיוחד ליום ההולדת שלי", סיפרה. "פתאום הוא כרע ברך והציע לי נישואין, מיד הסכמתי".

ומה לגבי החתונה? "אני רוצה לעשות מה שהוא רוצה", הודתה קרדשיאן, "אני אשמח אם זה יהיה במקום פריזאי, ושככל הנראה זה יקרה בקיץ", ניסתה לשלוח רמז לבן זוג שצפה בה. ולמקרה שתהיתם, אחרי החתונה תתחילו לשנן את שמה החדש - קים קרדשיאן ווסט.


כבוד השופטת: בר רפאלי תשפוט בתכנית ריאליטי אמריקאית

חצופה: ריהאנה ביטלה הופעה בשביל לחגוג במועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully