וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזורה? בר רפאלי שופטת בריאליטי אמריקני

וואלה! סלבס

31.10.2013 / 0:01

בישראל היא מלווה את המתמודדים כמנחת תכנית כשרונות מוזיקלית - אבל מעבר לים, הטופמודל הוזמנה לשפוט במהלך עונת ספיישל של תחרות מעצבים. צפו בפרומו. וואלה! סלבס כבוד

היידי קלום הכי מפרגנת לחברה בר רפאלי. הנה, אחרי שהקליק בין דוגמניות העל (אחת מגרמניה, אחת מישראל) נוצר, רפאלי הוזמנה להשתתף כשופטת אורחת בעונה הנוכחית של להיט ריאליטי המעצבים המשובח, "פרויקט מסלול - אולסטארז". כן, מדובר בגרסת הכוכבים לריאליטי האופנה האמריקני, זה שבעונות הרגילות מרתק את הקהל בניצוחה של קלום.

את תכנית ה"אולסטארז", שהיא כבר השלישית (!) בפורמט שמרכז את המתחרים האהובים מהעונות הקודמות - מנחה דווקא השחקנית הלוהטת אליסיה מילאנו. בסוף השבוע שעבר, כששודר הפרק הראשון בעונה, רפאלי הענוגה הופיעה כשהיא מחייכת על כיסא מקבלת ההחלטות, במהלך שידור הקטעים הנבחרים שצפויים להיכלל בעונה הקרובה.

אז מי עוד ישמש כשופט אורח וישחק אותה בר רפאלי? שימו לב, מדובר בכמה שמות נוצצים לפחות כמו הטופמודל - בהם הזמרת דבי הארי, כוכבת "מד מן" אליזבת' מוס, מעצב העל האמריקני זאק פוזן ואפילו מארג' סימפסון. כן, מהמשפחה המצוירת הצהובה. גאווה ישראלית, של ממש.


וואלה! סלבס הוזמנה לשפוט בתחרות מעצבי שקיות זבל. בהתאמה אישית.


שבועיים אחרי לידה? יעל גולדמן חטובה

טורי ספלינג מודה: "צילמתי קלטת סקס"

רכלו על התפקיד של בר ב"פרויקט מסלול" גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפוטים שלה. בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully