וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס! האם טום קשתי גיי?

וואלה! סלבס

28.10.2013 / 10:56

מה קורה כשיוצא הריאליטי והזמר רון שובל מגלים שאנשים מרכלים על כך שהם מנהלים רומן, במסגרת מתיחה פרועה? שימו לב, התגובה של קשתי לא צפויה בכלל. וואלה! סלבס מניקור

צילום מסך

בכל יום מופצות כמה וכמה שמועות על כמה מהאנשים המוכרים במדינה, אבל איך הם מגיבים אליהן? שימו לב, במקרה של טום קשתי, יוצא ריאליטי וכדורגלן לשעבר, התגובה על רכילות עסיסית במיוחד שנוגעת לחייו תועדה מול המצלמות. כן, מדובר בעוד קטע מתכנית המתיחות העוקצנית של עפר שכטר - שבמהלכה הציבו בפני קשתי שמועה משעשעת, שהוא וחברו, הזמר רון שובל, מנהלים רומן.

טום קשתי. צילום מסך
איך מרחתי את הלק יפה. הכי מטרו! טום קשתי/צילום מסך

קשתי, נשלח במהלך התכנית "אמבוש" לצילומים של "יום בחיי", יחד עם המנחה דנה גרוצקי, המנהל יריב נתי ועם שובל. למרבה ההפתעה, אחרי שהשוויצו במטרוסקסואליות שלהם בפני צוות הצילום - השניים מגלים כי תעשיית הבידור רוחשת בשמועות על רומן גאה בין הכדורגלן לשעבר לזמר הים תיכוני. מעניין? קשתי הנמתח לא מופתע מהשמועות על המיניות שלהם, אלא בעיקר מהמחשבה כי אנשים מאמינים שהוא מסוגל להשתובב במיטה עם גבר בן כ-40.

"הייתי הולך עם מישהו קלאס, בן 20. כוס אמק!", מתלונן קשתי בפני כל הנוכחים, כשעוד לא הבין שמדובר בעוד מתיחה תוצרת תכניתו של יגאל שילון בערוץ 10. "אין סיכוי בחיים שאני אהיה איתו, מסכם קשתי, שאפילו לא מוכן להתיישב בסמיכות לשובל. המממ, שמועות, לא שרו על זה שיר?

התכנית "אמבוש" תשודר הערב (שני) בשעה 21:00, בערוץ 10.


וואלה! סלבס מוכנה לצאת מהארון, אבל רק אם קשתי יסכים למרוח לה לק.


רווקה הוללת: פאולינה אלברשטיין מתפשטת

OMG: ריטה וניקול ראידמן בדרך לאירוויזיון?

רכלו על המתיחה של קשתי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully