וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מארינה מקסימיליאן עוזבת את "עונות"

וואלה! סלבס

15.10.2013 / 19:00

חברת האופנה במידות גדולות החליטה שלא להמשיך את החוזה הפרזנטורית שלה עם מארינה מקסימיליאן והקול הגדול - שלאחרונה הלכה והתכווצה במידות הבגדים. וואלה! סלבס נזרקת

אחרי שלל שמועות ופיגורה שהלכה והתכווצה - הערב (ג') נודע כי מארינה מקסימיליאן וחברת האופנה "עונות" סיימו לשתף פעולה. נכון, הזמרת עם הקול הגדול כבר לא תחזור לדגמן עבור רשת החנויות ל"נשים אמיתיות". הגיוני? כנראה.

כבר תקופה ארוכה שוואלה! סלבס מקבלת דיווחים על החלפתה האפשרית של הדיווה, שלאחרונה איבדה ממשקלה ועוררה תהיות האם היא מתאימה למותג אופנת הנשים הגדולות. גורמים בתעשייה, טענו כי החברה החליטה על צמצום בעלויות הפרסום שלה - מה שגרר את סיום החוזה עם מקסימיליאן היוקרתית.

מארינה מקסימיליאן. אביב חופי
כבר לא XL, אלא S. מארינה מקסימיליאן/אביב חופי

את תפקיד מחליפתה של בלומין, תמלא דוגמנית העבר הישראלית ומי שהופיעה אפילו על שער מגזין Vogue הידוע - מיכאלה ברקו. היפהפיה הבלונדינית, כנראה יותר תואמת למותג לנשים החזקות במידה פלוס-פלוס.

ארז אגמון, מנהל השיווק של "עונות", מסר כי החברה "מודה למארינה על שמונה עונות נפלאות ומוצלחות. אנו שמחים בבחירתנו בה כפרזנטורית של המותג ועל תרומתה להצלחת החברה ומאחלים לה דרך צלחה בהמשך".

ממשרד יחסי הציבור 'רוז רווה', המייצג את ברקו, נמסר שהם "שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת 'עונות' ומאחלים לשני הצדדים הצלחה".


וואלה! סלבס מציעה את גם עצמה לתפקיד. אז מה אבכל עונה היא חוטפת פריחה מחדש!


כוכבת ”טריני וסוזנה” גנבה מחנות בישראל?

הראל סקעת ופאולינה אלברשטיין בתלבושות זרחניות

רכלו על ההחלפה של מארינה מקסימיליאן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully