וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "טריני וסוזנה" גנבה מחנות בישראל?

וואלה! סלבס

15.10.2013 / 0:02

צמד אלילות הסטייל הבריטיות, שוהות בימים אלה בארץ ומצלמות עונה חדשה של תכניתן בישראל - אבל תקרית מביכה כמעט שעצרה את ההפקה כולה. טריני, מה לקחת? וואלה! סלבס מרימה

האם טריני וודל, אושיית הסטייל הבריטית שצמודה לחברה סוזנה קונסטנטין, זקוקה לתכשיט או שניים במתנה? שתי הכוכבות מאנגליה, שוהות בשבועות האחרונים בישראל עבור צילומי העונה השלישית של תכנית הלייף סטייל המקומית שלהן "טריני וסוזנה" - אבל תקרית מביכה שארעה בזמן סיור בקניון, כמעט שהעיבה על החגיגה הצוננת.

בתחילת השבוע, טריני חזרה מביקור הבית של סוף השבוע שלה בלונדון, ומיהרה להגיע לחגיגה שערכו לכבוד הצמד בביתו של השגריר הבריטי, מתיו גולד. בין לבין, הספיקה להשתתף בצילומי פרק מייקאובר לזוג חנונים - אז לקחו שתי הנשים החזקות את הגיקים לסיבוב קניות, בקניון דיזנגוף סנטר שבתל אביב (כולל ביקור בחנות סקס, שובבים!).

טריני וסוזנה. גיא קרן,
"סו, מה את חושבת על העגילים האלה, שווה להרים?". טריני/גיא קרן

אבל מה, כאשר נכנסו לחנות בגדים, כדי שטריני תלמד אותם איך להתלבש ולהתאבזר כהלכה, הליידי מדדה בעצמה את אחד הצמידים בחנות וכנראה שבטעות שכחה להוריד אותו (כי לא הרי מפסיקים סצנה באמצע). אחרי שסיימו את הטייק בחנות, יצאה באלגנטיות מהדלת הראשית - כשאחת המוכרות מיהרה להודיע לאנשי ההפקה של ערוץ 10 בהתרגשות, שלטריני יש שתי ברירות - לשלם את המחיר המלא, או להחזיר את הצמיד שעל ידה. אופס.

כדי להרגיע את המבוכה, טריני הוציאה שטר של 200 שקלים, שכיסה את עלות התכשיט ואפילו אמרה למוכרת לשמור את העודף כטיפ חביב. באנגלית ומבטא מתנשא כמובן.

היא וסוזנה, הגיעו לתקופה של שלושה שבועות שבמהלכם הן מתאכסנות בסוויטת יוקרה במלון תל אביבי. לא רק שהשתיים יחלבו פרות ויתאימו חולצות לאנשים שלא יודעים לעשות שופינג, אלא יתמקדו גם בהליכות ונימוסים. למרות שלא כזה מנומס לצאת בלי לשלם, כן?

מערוץ 10 נמסר: "במהלך צילומים מרגשים ואינטנסיביים, קל לאבד את הדעת. ברגע שהפנו את תשומת ליבה של טריני לצמיד - היא שילמה עליו והמשיכה במסירות לטפל בחנונים שזקוקים למהפך".


וואלה! סלבס לא יוצאת מהמכולת בלי לשלם. אלא אם טרפה את קופסת הקרמבו כבר כשהמתינה בתור. יאמי.


גלית גוטמן והחבר החדש יוצאים לאור

מלכת הג'ונגל: ריהאנה משתוללת עם אריה

זועמים או משועשעים? רכלו על טריני וסוזנה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully