וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מאט דיימון

וואלה! סלבס

12.10.2013 / 0:43

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- מאט דיימון

# אחד הדברים הבולטים יותר אצל שחקן מאט דימון, הוא דווקא הקשר החזק שלו עם בן אפלק. השניים, שגדלו בשכנות בצעירותם, המשיכו ביחד עד להצלחה בהוליווד. אם לא די בכך, בעבר, כששניהם היו שחקנים צעירים ולא ממש מוצלחים - הם אף חלקו חשבון בנק משותף. חמודות.

# אבל לא בכל מערכות היחסים שלו, הבחור הבלונדיני היה מוצלח. תשאלו את מיני דרייבר, אותה דיימון זרק בשידור חי אצל אופרה ווינפרי. כן, מתברר שדרייבר כלל לא ידעה שהם לקראת פרידה, ומאט החמוד הודיע לה את זה בשידור - כשהתראיין אצל הכוהנת הגדולה.

# הרבה לפני שהפך לשחקן מבוקש ועשיר, רקד הכוכב ההוליוודי ברייקדאנס ואף הרוויח על כך לא מעט כסף, שסביר להניח עזר לו בהמשך דרכו, כשעוד היה שחקן מתחיל. או כפי שנאמר: חסך כסף עבור יום גשום.

מאט דיימון בפסטיבל טורונטו. Dan Steinberg, AP
ביוש בשידור חי. מאט דיימון/AP, Dan Steinberg

# דיימון, למקרה שאתם ממש חייבים עוד קראש קטן עליו, הוא לא רק יפה ומתוק, אלא גם די חכם. החכמולוג בילה במשך מספר שנים באוניברסיטה הכי מבוקשת בארצות הברית, אך פרש מהלימודים כשרק 12 נקודות לימוד מפרידות בינו לבין התואר. למה? נו די ברור, לטובת קריירת המשחק.

# נראה שההחלטה השתלמה, כי דיימון הפך לאחד השחקנים הלוהטים של הוליווד. כן, גם כשהתבקש לעלות כ-14 קילוגרמים לצורך תפקידו בסרט "המודיע". כמובן שלאחר סיום הצילומים הוא פצח בדיאטה והשיל מעליו את כל הקילוגרמים המיותרים.



שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על גוון סטפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully