וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על גוון סטפני

שירות וואלה! סלבס

5.10.2013 / 0:45

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- גוון סטפני

# גוון סטפני נחשבת לאחת הזמרות הבולטות ביותר בתעשיית המוזיקה הבינלאומית. עם לוק הורס, קול מחשמל ואנרגיה בלתי פוסקת, היא ללא ספק אחת הכוכבות החמות. אבל נראה שסטפני טובה בכל מה שהיא עושה - בצעירותה היא היתה שחיינית כל כך טובה שאפילו היתה חלק מנבחרת השחייה של התיכון בו למדה. אולי מכאן הגוף הלוהט שנותר עד היום.

# אבל לא תמיד החיים היו נוצצים. לפני שהצטרפה ללהקת No Doubt, הבלונדה ההורסת עבדה כשוטפת רצפות בגלידרייה שכונתית. הכי ילדת שמנת, או שלא.

גוון סטפני בבכורת הסרט "The Tree of Life" בפסטיבל קאן, 26 מאי 2011. רויטרס
דומה למדונה או לא? גוון סטפני/רויטרס

# לא ברור מה גרם לכך, אבל סטפני הודתה בעבר שמהלך כל שנותיה היו לה רק שני בני זוג. הראשון היה חבר הלהקה שלה - טוני קנל, ואילו השני הוא מי שלימים הפך להיות בעלה - גאווין רוסדייל.

# מכאן ניתן לנחש שזו אולי הסיבה לכך שהיא איחרה לחתונה של עצמה בשעה. בכל זאת, יש מצב שהיא קיבלה פיק רגליים והבינה שהיא לא חוותה מספיק מערכות יחסים בחייה. כמובן שמיד התעשתה על עצמה והגיעה לאיוונט. סוף טוב הכל טוב.

# יש רק לקוות שהיא לא תלמד מבת דודתה הרחוקה - מדונה - ותחליף בעלים כמו גרביים. מתברר שהשתיים קרובות משפחה מדרגה רחוקה. מאוד רחוקה. טוב נו, משם הבלונד. מה לא?


מה לא שמעתם על גווינת' פאלטרו?

בגיל 44: גוון סטפני בהריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully