וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או לה לה: האלי ברי ילדה בן

שירות וואלה! סלבס

6.10.2013 / 10:14

מי שנחשבת לאחת השחקניות היפות בעולם היא עכשיו כבר אמא לשניים - אחרי שברי ילדה אתמול את הבייבי היפהפה שלה ושל השחקן הצרפתי הנאה, אולביה מרטינז. וואלה! סלבס גנטיקה

אחלו מזל טוב לשחקנית האלי ברי, שהביאה אתמול (ש') לעולם בן זכר, ככל הנראה מאוד נאה למראה, יחד עם בעלה, השחקן אוליביה מרטינז. מדובר בילדה השני של השחקנית בת ה-47, שהוא אח לנלה (5), בתה של ברי ממערכת יחסים קודמת.

האלי ברי. ספלאש
כך נראה ההריון. האלי ברי/ספלאש

ברי ומרטינז הצרפתי, שהכריזו על ההריון המשותף לפני כחצי שנה, נישאו בקיץ האחרון בטירה צרפתית עתיקה - רק כדי שלבנם הקטן יהיה ככל הנראה זוג הורים מאוהבים ונשואים. בסוף השבוע, הבייבי ההוליוודי הגיח לעולם בבית החולים "סידר סיני" שבלוס אנג'לס, ובכך הפך את כולם למשפחה מאושרת בת ארבע נפשות.

מדובר בילדה השני של ברי, שהספיקה להביא את הבת הקטנה עם החבר שלעבר, גבריאל אוברי, רק בכדי להיפרד ממנו לפני כשלוש שנים. כעת, רק צריך לחכות ולראות למי הבייבי בוי דומה יותר וממי שאב את המראה שלו - כיוון שילד יפהפה הוא בטוח יהיה. עניין של גנים משובחים, כן?


וואלה! סלבס תנטור טינה לנצח כלפי אמא שלה. רק בגלל שהחליטה להביא אותה לעולם עם כרובי מ"רחוב סומסום". מכוערת, מכוערת, מכוערת.


חייל אמיץ: קותי סבג מתגייס מחדש

מתיחת פנים: איך השתנתה האלי ברי?

רכלו על הבייבי של האלי ברי בפייסבוק

האלי ברי, אוליביה מרטינז. GettyImages
שילוב מושלם? האלי ברי עם אוליביה מרטינז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully