וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא צנזורה: מירנדה קר חולצת שד

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

30.9.2013 / 16:20

גם כשהיא יוצא לטיול ברחובות פריז, דוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט" הלוהטת פשוט לא מתאפקת ודופקת הופעה. הפעם זה נגמר בחזה שובב, שקפץ החוצה מהמחשוף. וואלה! סלבס מילק

לא ברור מה קורה לאושיות המפורסמות שהגיעו לאחרונה לפריז הנוצצת, או אם שמים שם משהו במים שמגישים במסגרת שבוע האופנה בעיר האורות - אבל נראה שכל מי שרק רוצה להשוויץ בחזה שלה, עושה זאת דווקא מול הצלמים. הפעם, זו מירנדה קר, אחת הדוגמניות הסקסיות ביותר בעולם, שהציגה פרונט שובב במיוחד בעת סיור ברחובות העיר.

מירנדה קר. splash
זה מתחיל רגוע. מירנדה קר/splash

מוקדם יותר, העולם זכה לראות מאיפה בייבי נורת' ווסט יונקת אצל מאמא קרדשיאן, כשבילתה בבגד חושפני בין תצוגות האופנה בעיר. כעת, זו דווקא הדוגמנית האוסטרלית הלוהטת, שבחרה ללבוש שמלה לבנה בעלת מחשוף נמוך במיוחד (ואפילו פתח באזור הבטן). כך שלא מפתיע שמיליוני אנשים בוהים כעת בחזה של הגברת. רק גלגלו את הלשון בחזרה פנימה, כן?

מירנדה קר. splash
אבל ככל שמתקרבים.../splash

קר בת ה-30, שהיא אשתו השווה והשובבה של השחקן אורלנדו בלום, חילקה נשיקות לצלמים השונים שלא הפסיקו להקליק על הפלאשים. זמן קצר לפני, היא הדהימה כשצעדה בנחישות על המסלול של המעצבת סטלה מקרטני - שעיצבה גם את השמלה החושפנית שאיתה הדוגמנית בלבלה כמה גברים (ונשים) מקומיים ברחוב, בשעה שכנראה רק ניסו להגיע ממקום למקום. עד שנתקלו בחזה שלה, כמובן. בום.


וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה. היא חושפת את החזה שלה בכל יום בשעה ארבע בדיוק, בכיכר העיר. מזל שמדובר בארבע לפנות בוקר ואיש לא רואה.



פפיון? השמלה המוזרה של אביבית בר זוהר

מתחמם, לוהט: מירנדה קר עירומה בים

רכלו על החזה של מירנדה בפייסבוק

מירנדה קר. splash
... זה פרוע! מירנדה קר חושפנית/splash
  • עוד באותו נושא:
  • מירנדה קר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully