וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם, לוהט: מירנדה קר עירומה בים

שירות וואלה! סלבס

3.3.2013 / 14:24

מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט" ויתרה גם על ההלבשה התחתונה, כשנכנסה למים עבור צילומים לחברת קוסמטיקה טבעית. כי מי בכלל צריך ביקיני כשאת נראית ככה? וואלה! סלבס צוללת

תארו לעצמכם שהייתם אחת הדוגמניות הלוהטות בעולם. כזו שמסעירה ביופייה בכל פעם שהיא עולה על מסלול התצוגה ובמקרה נשואה לשחקן שווה לא פחות - לא הייתם משוויצים בגוף מעורר ההתפעלות שלכם? ממש כך חשבה מירנדה קר, ששיתפה את העולם בסוף השבוע האחרון בתמונה חושפנית פלוס שלה, בלי הרבה בד אך עם הרבה אחוזי לחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קר? הכי לא!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט", שמורגלת להשוויץ בתחתונים שלה מול כולם לפחות פעם בשנה, החליטה שגם סט לנז'רי הוא מיותר עבור צילומים לחברת קוסמטיקה טבעית בינלאומית שבבעלותה - והשתמשה בשירותיה כפרזנטורית הנאה שלה. כשהגיעו אל החוף, הבינה האוסטרלית שאם היא כבר נכנסת להשתכשך בין הגלים של סידני כאילו היתה בת הים הקטנה, אין צורך בביקיני אלא בהרבה עור מטופח, שכמובן גלוי לכולם. פרסומת או לא פרסומת?

מעניין מה היה לבעלה ומי שרואה אותה במערומיה ללא צנזורה, השחקן אורלנדו בלום, לומר על כל הבלאגן. קר, שכבר הסירה את הבגדים לא פעם עבור צילומים כאלה או אחרים, צירפה לתמונה את הכיתוב הבא - "אתם הטובים ביותר #טבע טהור #רוח חופשית". אם כך נראית הרוח שלך, תוכלי להשוויץ בה כמה שתרצי, חמודה.


וואלה! סלבס מתפשטת רק כשהיא בטוחה שכל 37.2 בעלי החיים שהיא משכנת בביתה לא מסתכלים עליה. מה, זה מביך!


ראו להן! כוכבות הוליווד חושפות חזה

כוכב ”סקס והעיר הגדולה” מבלה בישראל

רכלו על הצילום של מירנדה גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מירנדה קר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully