וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: כל הפרטים על החתונה של יוליה פלוטקין

וואלה! סלבס

30.9.2013 / 0:01

השורדת במיל' תדגמן השבוע בגד לבן במיוחד, כשתצעד לעבר החופה עם בחיר לבה. איך נראית ההזמנה ואילו נעליים פלוטקין בחרה עבור הרגע המרגש? שימו לב. וואלה! סלבס צהלולים

יוליה פלוטקין ממש מתורגלת בצעידה על מסלול כשכולם מסתכלים, אבל אף אחד מהג'ובים של הדוגמנית כנראה לא ריגש אותה כמו הפעם שבה תצעד לעבר החופה, בחתונה הפרטית שלה, שתיערך השבוע. הדוגמנית והשורדת במיל', תגיד ביום שלישי הקרוב "איי דו" לבן הזוג בשנתיים וחצי האחרונות, שחר עוז, באולם "שרונית" שבקיבוץ משמר השרון. דמעות ההתרגשות כבר כלולות באירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבים. יוליה פלוטקין ושחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלוטקין, שימים ספורים לפני האיוונט עוד תקתקה עבודה על סט הצילומים של קמפיין נעלי "גלי" לחורף הקרוב, הופתעה לגלות שבן הזוג הגיע בכדי לבקר אותה על סט הצילומים - שאפילו הביא איתו את כלב הפודל המשותף רמבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נישבוקים!/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע, שייערך בהשראת הציטוט התנ"כי המרגש שמופיע על ההזמנה - "עד שמצאתי את שאהבה נפשי אחזתיו ולא ארפנו" - הכלה תלבש שמלה של המעצבת ליהי הוד ותנעל זוג נעליים לבנות של רשת חנויות הנעליים, שקיבלה במתנה מהמנכ"ל, יהודה אלבז.

בין 500 האורחים שהוזמנו לחגיגה, נמנים גם החברים מתקופת הריאליטי כמו בוקי נאה, הדי ג'יי סקאזי עם החברה אווה, איתי שגב וכן חברים למקצוע בהם דוגמניות, מאפרים ושלל פליטי ריאליטי אחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה ההזמנה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, את מסיבת הרווקות שלה, פלוטקין ערכה בווילה שבראש פינה (בשעה שבה החתן התהולל עם החבר'ה בחוף פלמחים). ביום שאחרי החתונה, היא והבעל הטרי כבר יטוסו לחופשת ירח דבש באילת. לא כזוג, אלא לטובת נופש משפחתי מורחב כולל בני משפחה מהצד שלה וכן ממשפחת החתן. בעוד כחודשיים, יולי ושחר כבר יטוסו לירח דבש אינטימי יותר בעיר האורות, פריז.


וואלה! סלבס מרגישה בכל יום כאילו היא בירח דבש. בין הפחונים, בשכונת התקווה.


שופהוליקית: עדי הימלבלוי בשופינג

חזרה לשגרה: ניקי מינאז’ חושפת פטמה

רכלו על ההזמנה של יוליה פלוטקין בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה, כמה אהבה/מערכת וואלה!, צילום מסך
יוליה פלוטקין. שי יחזקאל
חיבוקים על סט הצילומים/שי יחזקאל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקט, מצטלמים. יוליה פלוטקין ל"גלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully