וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדגמנת אירוסין: יוליה פלוטקין מתחתנת

וואלה! סלבס

5.5.2013 / 11:31

השורדת במיל' עם רעמת התלתלים קיבלה בסוף השבוע את ההצעה המפתה ביותר בחייה - להינשא לבן זוגה בשנתיים האחרונות, שחר. ברור שהיא אמרה "איי דו". וואלה! סלבס כלה והילולה

אחלו מזל טוב ליוליה פלוטקין, הדוגמנית והשורדת במיל' שעושה לכולם נעים כשהיא לובשת ביקיני זעיר לבילוי לוהט בחוף הים - שקיבלה בסוף השבוע האחרון הצעת נישואין מהחבר האוהב שלה בשנה האחרונה, שחר עוז. על השאלה הנוצצת, שהגיעה במהלך נופש רומנטי בצפון, היא ענתה בחיוב כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב: מתולתלת ונשואה. יולה פלוטקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלוטקין המתלותלת בת ה-25 ובן הזוג הנאה שלה, מנהלים קשר כבר קרוב לשנתיים - אך הוציאו את הזוגיות שלהם לאור רק לפני כשנה - בדיוק באותה תקופה שבה הדוגמנית בערה על המסך כמתחרה בריאליטי "הישרדות VIP", לצד האקס שלה, איתי תורג'מן.

מאז, היא אמנם לא מביאה את הבויפרנד/ ארוס לכל ההשקות והאירועים, אך ככל הנראה מאוהבת בו בטירוף - אחרת לא היה מציע לבלות עימו את שארית החיים יחד. השאלה, אגב, הוצגה ליוליה במהלך ביקור אינטימי במצפה צפוני ומבודד בחיק הטבע, רגע שיא של קיטש ואושר בחייה.

היום, פרסמה השורדת במיל' תמונה ברשת שבה היא משוויצה עם הטבעת ואפילו הוסיפה את הכיתוב המרגש - "Yes, i do!!". כך שגם החבר הפליליסט מהאי המבודד, בוקי נאה, בטח יוכל לבחון האם מדובר ביהלום אמיתי או בזיוף מפתה.

יוליה פלוטקין אישרה את הדברים.


וואלה! סלבס קיבלה פעם הצעה להתחתן עם שיח' עשיר בתמורה לכבשה מגולחת וחצי גמל. אמא שלה נאלצה לסרב.


איתי תורג'מן ויוליה פלוטקין נפגשים לקוויקי

גם גדעון סער וגאולה אבן מתחתנים

אחלו ליוליה מזל טוב בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה רטובה. פלוטקין עם שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully