וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער וגאולה אבן מתחתנים

וואלה! סלבס

5.5.2013 / 7:27

לאחר חמישה חודשי זוגיות, גדעון סער כרע ברך והציע נישואין לאשת התקשורת. היא, מיד הסכימה. על פי מקורבים, החתונה צפויה להיערך בעוד כחודש. וגם: האם חיפשו בית לרכישה? וואלה! סלבס שוקינג

משכן הכנסת בהלם: אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את הרומן של גדעון סער וגאולה אבן - עכשיו, קבלו ידיעה מרעישה אף יותר: שר הפנים החדש כרע ברך והציע נישואין לאשת התקשורת הלוהטת. כן, חמישה חודשים של זוגיות מלבבת הספיקו לשניים על מנת שיחליטו להישבע אמונים האחד לשנייה ולקשור את עצמם בברית הנישואין.

גאולה אבן, גדעון סער. אביב חופי
מתחתנים! אומיגוד! גאולה אבן וגדעון סער/אביב חופי

לפני מספר ימים ביקרו אבן וסער בכותל בירושלים. לאחר מכן, בדקו יחדיו מקומות נוספים בהם ניתן לערוך חתונה בעיר העתיקה. על פי מקורבים, ההחלטה בדבר הנישואין היתה ידועה לסער ואבן מראש, וזה היה רק עניין של זמן עד שהדבר ייצא לפועל. "הם מאוהבים עד השמיים", סיפר מקורב לזוג, "זה היה די ברור שהם יתחתנו מתישהו. אף אחד לא באמת ידע מתי ובטח שלא חשבו שזה כל כך מהר". לאחרונה צצו הרבה שמועות לגבי הזוג המלכותי, ביניהן גם כאלו על הריון של הגברת הראשונה של הערוץ הראשון ועד כמובן עניין החתונה, שהיום מתברר כנכון.

בנוסף, אתמול (ש') הצמד חמד נצפה מסתובב בשדרות רוטשילד שבתל אביב, במסגרת "בתים מבפנים" - מה שמעלה את השאלה המסקרנת מכל: האם עכשיו אבן וסער מתכננים לרכוש בית משותף? כל התשובות, בפרק הבא.


מלשכת השר לא נמסרה תגובה.


וואלה! סלבס מעולם לא עמדה תחת חופה אמיתית - אלא אם מחשיבים את זו של שושנה ויוסי, השרקנים שלה.


תחת מטריה אחת: גדעון סער וגאולה אבן צמודים

גדעון סער וגאולה אבן בולסים

רוצים לברך את גאולה וגדעון? עשו זאת כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully