וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג חושף: למה בחרתי בוואלה! סלבס

קותי סבג

24.9.2013 / 2:07

קותי סבג, פפראצי ורכילות הולכים יחד? זוכה הריאליטי ואחד הגברים הלוהטים של הביצה, מסביר איך בכלל הגיע לכיסא העורך של האתר הצהוב הכי שווה ברשת. וואלה! סלבס אחות קטנה

אם הייתם אומרים לי לפני שנה וחצי, נניח, שיום אחד אני אערוך את וואלה! סלבס - הייתי צוחק ומיד אחר כך גם מתעצבן (פתיל קצר, אתם יודעים). כן, כזה הייתי כשנכנסתי למה שאתם קוראים "הביצה", הייתי מתעצבן כמו ילד קטן שמסתלבטים עליו באוטובוס בזמן הטיול השנתי. לא הצלחתי להבין למה מפרסמים עליי ידיעות שחלקן לא נכונות (וחלקן כן, אבל זוכרים רק את הלא נכונות), שלא לדבר על דברים הזויים ומאוד פוגעניים שכתבו עליי לא פעם ולא פעמיים, אבל עם הזמן הבנתי שאין מה לעשות. זה המשחק.

אין ספק, הרבה מים, אייטמים ותמונות פפראצי עברו בנהר מאז שיצאתי מבית "האח הגדול". למדתי כמה דברים על התעשייה הזו, והבנתי שאין מה לעשות, זה המשחק וצריך לדעת לשחק אותו נכון. או במילים אחרות: לא לצאת לכל אירוע יח"צני, שמחלקים בו בושם. היום אני כבר בוגר יותר וזורם עם כל עניין הרכילות.

עד שהתפרסמתי לא ידעתי שיש כל מיני מדורים שמסקרים את המפורסמים, לא הייתי בכלל מודע לקיומם, זה לא עניין אותי, לא סיקרן אותי ולו לדקה וחצי. היום? טוב היום זה כבר שונה, והנה וידוי קטן: אין יום שעובר מבלי שאתן הצצה מבט במדורים האלו.

קותי סבג. בן קלמר
"אמא, אני בוואלה! סלבס". קותי סבג מגיע לאתר האהוב עליכם/בן קלמר

אז הנה התשובה שלכם למה לעזאזל אני עושה פה. אני, קותי סבג, והחלטתי להיענות ל"אתגר" (שתבינו שמכיתה ט' לא כתבתי כלום, חוץ מרשימת המכולת, אבל רק כשאמא שלי היתה מכריחה אותי ללכת לקניות) שהציבו בפניי האנשים בוואלה! סלבס (היי אדם, אמיר ושי). כן, אפשר להוכיח להם שאפשר גם בטוב, להביא את הזווית שלי לכל העולם הזה ולכל ה'צהוב' הזה שכולם כל כך נהנים לקרוא.

אז אחרי שטחנתי לכם במוח והסברתי מה אני בעצם עושה פה, הגיע הזמן שתמשיכו לשאר הכתבות כמו ראיון שערכתי עם חברתי הטובה ושותפתי לצילומי הסדרה "מלבי אקספרס" - עדי הימלבלוי, או כמו שאני קורא לה עדי הימלבלונד. אני אמנם לא אובייקטיבי, אבל אני חושב שיצא ראיון מדהים (לא פחות!) - שיחה מצחיקה, קלילה ובעיקר מרגשת, בעקבות התקופה הקשה שעברה עדי עם מחלת הסרטן.

אחרי שתסיימו להזיל דמעה, אתם מוזמנים לעבור למיני-קטע סטנד אפ שלי, בו אני מונה בפניכם את המשפטים והסיטואציות שאתם יכולים להיתקל בהם רק, אבל רק בזמן חגי תשרי. פייר, יצא לי מצחיק. אה כן, רציתי גם להרגיש איך זה לכתוב על מישהו אחר, אז החלטתי לכתוב על נינט טייב שעברה לדירה חדשה. מה, מקורי, לא?

לסיום, אתם מוזמנים להיכנס לסוכה שלי (הווירטואלית, כן?), בה אני מארח את נבחרת החלומות שלי, את מי שהייתי רוצה מאוד שיגיע לחגוג איתי, תחת הסכך האינטימי שלי. אז מקווה שתאהבו את מה שתקראו, אל תפחדו להגיב (אבל רק תגובות טובות!) ושיהיה חג שמח. דבר חשוב: אל תשכחו לעשות הקפות, זה עוזר לשרוף את כל השומנים שהתווספו בחגים.

חג שמח, מוואלה! סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully