וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג ועדי הימלבלוי מדברים על חתונה

קותי סבג

24.9.2013 / 2:20

אחרי שבילה איתה תקופה לא קצרה בברזיל, החליט קותי לארח את החברה הטובה לראיון עומק של אחד על אחת. על הפרק: קריירה, בריאות וכמובן, חתונה. וואלה! סלבס התינשאי לי?

עריכה: אמיר קותיגרו

"לא יודעת מה יהיה", "בעזרת השם" - אלו התשובות של הבלונדה הכי לוהטת בתעשייה, עדי הימלבלוי, לשאלת השאלות: מתי היא לעזאזל, כבר תכנס כבר מתחת לחופה.

הימלבלוי, שהוזמנה על ידי החבר הטוב, קותי סבג, להתארח באולפן וואלה! סלבס לראיון חגיגי לרגל סוכות, לא התבלבלה גם כשסבג לחץ עליה וביקש לקבל תאריך - או לפחות מספר של שנים עד לרגע המיוחל.

מערכת היחסים בין הימלבלוי וסבג התחילה לפני מספר חודשים, לאחר שהשניים לוהקו לסדרה של נאור ציון, "מלבי אקספרס", ונסעו יחד לצילומים בברזיל, שם שהו מספר שבועות.

קותי סבג, עדי הימלבלוי. בן קלמר
חמודים./בן קלמר

כשהשניים לא דיברו על חתונה וזוגיות, התעניין העורך אורח של וואלה! סלבס במצבה הבריאותי של הבלונדה, שכזכור סיפרה לאחרונה שחלתה בסרטן והתגברה על המחלה. "הכל מעולה", ענתה הימלבלוי, "פעם ראשונה שאני קיבלתי כל כך הרבה תגובות טובות ומחזקות ולא שופטות", אמרה והוסיפה, "קיבלתי מלא חיזוקים".

"אין ספק שהכתבה הזו היתה הדבר הכי קרוב אלי שעשיתי, כלפי חוץ. זה היה פעם ראשונה נחשפתי באמת. החלטתי לעשות את זה בשביל לחזק את מי שאפשר". ומי היה שם בשבילה? "המשפחה, חברים קרובים. מי שצריך, מי שהייתי צריכה, היה שם".


וואלה! סלבס לא מאמינה שלא הוזמנה להתארח בסוכה של הימלבוי. אפילו בתור פיטם של אתרוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully