וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על איימי ווינהאוס

וואלה! סלבס

21.9.2013 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- איימי ווינהאוס

# נראה שמוזיקה תמיד היתה בנשמתה של איימי ווינהאוס. כבר בגיל עשר, החליטה הילדה הרעה להקים להקה ששמה "חמוץ ומתוק". הסיבה לשם המתחכם: החיבה העזה שלה למלח ופלפל. הגיוני, לא?

# אבל אל תטעו, ווינהאוס תמיד היתה הילדה הרעה. כבר בגיל 13 החליטה שהיא מחוררת את אפה והצמידה לאחד הנחירים עגיל נוצץ. מעניין אם באנגליה צריך את אישור ההורים לדבר כזה.

איימי ווינהאוס. AP
מלח ופלפל. איימי ווינהאוס/AP

# במקרה שתהיתם, העגיל הזה פלוס התנהגות לא כל כך נאותה, גרמו להנהלת "בית הספר לתיאטרון של סילביה יאנג" לסלק את הזמרת המוכשרת מהלימודים. שנה לאחר מכן, החליטה איימי לנשור מהלימודים לצמיתות. שנאמר: יפה שעה אחת קודם.

# הסממנים המזוהים ביותר עם הווינהאוס, הם כמובן הקעקועים המרובים שלה. בין הציורים שהיו חרוטים על גופה, אפשר היה למצוא: מלאך, פרסה, ציפור שיר, את הכיתוב "ילדה של אבא", שלוש נשים משנות ה-50', נוצה ועוגן. בחורה מקורית היתה, איימוש.

# וכמובן אי אפשר בלי התייחסות להתמכרות האהובה עליה - אלכוהול. מתברר שהמשקה האהוב עליה היה "ריקסטאסי", שהיה מורכב משלושה שוטים של וודקה, שוט של סאות'רן קומפורט, שוט של ליקר בננה ושוט של אייריש קרים. כל זה יחד?! התשובה היא כן. לא פלא ששלחו אותה לגמילה.


איך איבד מת'יו פרי את האצבע שלו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully