וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעשות? הסולחה של דנה אינטרנשיונל

וואלה! סלבס

1.9.2013 / 0:33

אחרי שנים של טינופים והתעלמות הדדית של זו מזה, הדיווה הכי אינטרנשיונל בישראל ושדרן הרדיו המוערך יואב קוטנר החליטו לשים הכל מאחוריהם ולהתפייס. וואלה! סלבס נשיקות

וואלה! סלבס תמיד היתה בעד שלום ואהבה, במיוחד שבסיפור מעורבת דיווה גדולה - נניח, זו של דנה אינטרנשיונל, שממש לא מזמן החליטה לשים קץ לאיבה בינה לבין שדרן הרדיו והמבקר המוזיקלי המוכר, יואב קוטנר. איך השניים הגיעו מהתעלמות מוחלטת לנשיקות וחיבוקים? בעזרת מצלמות טלוויזיה והרבה הערכה אחד לשנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיס אנד לאב. דנה אינטרנשיונל וקוטנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפופסטאר הכי אינטרנשיונל בארץ, שבדרך כלל אומרת מה היא חושבת, זכתה כבר בתחילת הקריירה שלה לסוג-של-התעלמות מקוטנר, אחד מהאנשים המוערכים ביותר בתעשיית המוזיקה המקומית, שאמר כמה הקליפים שלה פרובוקטיביים וזולים. היא מבחינתה, סיפרה לכל מי שהתעניין כמה הוא כבר לא רלוונטי ואפילו נפנפה אותו ברגע האחרון כשלא הגיעה להופיע בטקס פרסי מוזיקלי שעליו היה אחראי - מה שגרר חרם שלו על הקליפים שלה.

אז מה קרה? אחרי שנים ארוכות של זלזול הדדי, קוטנר עצמו בירר עם מנהלה של אינטרנשיונל, שי כרם - אם היא מוכנה להגיע לתכנית הטלוויזיה שלו כאורחת. למרות שדנה ידועה כסרבנית כשזה מגיע להופעות על המסך הקטן, היא החליטה לקשקש עם המגיש והשניים הכריזו על סולחה מרגשת. את מה שקרה על הסט, כולל החיבוקים, תוכלו לראות על רק בעוד כחודשיים. מה לעשות? דיווה.


וואלה! סלבס בעד אהבה, במיוחד זו שלה לנמו, פסל הדג שצובר אבק בסלון.


הסוורים מ”המירוץ למיליון” מבקשים צדקה

רכלו על הסולחה של דנה וקוטנר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully