וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עדי הימלבלוי מדברת על הסרטן

עמית גולדברג

29.8.2013 / 12:33

אחרי שנחשף כי התגברה על סרטן, תוך כדי שהיא מסתירה את המחלה גם מהקרובים לה - הימלבלוי מדברת על ההתמודדות והחזרה לצילומים. "רואים הכל אחרת", הסבירה. וואלה! סלבס אומץ

צילום סטילס: שוקה כהן, יח"צ צילום וידאו: דייב שחר, עריכה: רן צימט

עדי הימלבלוי חשפה השבוע את העובדה כי ממש לאחרונה, התגברה על סרטן בבלוטת התריס. אתמול (ד'), השחקנית-דוגמנית הגיעה לצלם את קמפיין נעלי "טוגו", לצד אסף הרץ, ועל הדרך לדבר בגילוי לב על ההתגברות והעובדה כי בחרה שלא לשתף את הסביבה בזמן הטיפולים. "לקח זמן עד שחזרתי לשגרה. בסופו של דבר כשהנפש בריאה והגוף בריא, חוזרים לעבוד", מספרת הבלונדינית.

עדי הימלבלוי.
עדי הימלבלוי

רגע לפני שמתפרסם הריאיון המלא של הימלבלוי בסוף השבוע, היא מסבירה למה החליטה לחשוף את העובדה שחלתה בסרטן. "זה היה נורא מלחיץ בהתחלה, אבל זה חלק מהריפוי, הבנתי את זה תוך כדי. אחרי המחלה אתה מסתכל על הכל אחרת, דברים פשוטים מקבלים משמעות גדולה יותר. כל השאר זה שטויות".

ומה לגבי מסר לאנשים אחרים שחוו את המחלה? "אני בעיקר חושבת שצריך לחיות את הרגע, לא לשכוח את עצמך בחיים ובשגרה. לחיות", היא מסבירה את עמדתה. אגב, למרות שהארון שלה מכיל עשרות זוגות, לא מהססת לאסוף עוד כמה נעליים לעצמה. "אני כמו כל בחורה, שטחית נורא וקונה כל הזמן נעליים. עכשיו, אני יכולה פשוט לקבל אותן", צוחקת הימלבלוי.


וואלה! סלבס קיבלה השראה והחליטה לחשוף שנדבקה בפטרייה בין אצבעות הרגליים. אל תלכו יחפים בתחנה המרכזית, חברים.


הסוורים מ”המירוץ למיליון” מבקשים צדקה

אח גדול: ארז טל מתכסח עם אחיו

דברו על עדי האמיצה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully