וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתבכות של נטלי דדון

וואלה! סלבס

15.8.2013 / 0:36

נטלי דדון השוויצה לאחרונה בפרטי האופנה הנוצצים שלבשה בתמונות אינסטגרם. הבעיה: הנעליים לא היו של המותג שהדוגמנית מייצגת. סיבה לזרוק אותה מהקמפיין? וואלה! סלבס סוליה

נדמה שאין טוב בלי רע, כך שאם הדוגמנית נטלי דדון עשתה מעשה אצילי כשגזזה את שיערה הארוך ותרמה אותו עבור חולי סרטן, נראה שגם הצליחה להרגיז כמה אנשים במעשים אחרים שלה. הבעיה גדולה אפילו יותר כשמתברר שאותם אנשים מעוצבנים - הם דווקא אלה ששכרו את שירותיה כפרזנטורית ומשלמים לה משכורת לא-כל-כך צנועה. כן, זה עלול להסתיים בפיטורין.

מתברר שדדון, שמשמשת כפנים של חברת ההנעלה "בי יוניק" והצטלמה לקמפיין האחרון שלה באותו היום שבו החליטה לגזוז את שיערה ולצבוע את הכרבולת החמודה בבלונד זוהר, לא מקפידה לנעול את נעלי המותג. בתמונות פרטיות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לאחרונה, אפילו הגדילה כשגילתה מאילו חנויות יוקרה רכשה את הזוגות האופנתיים שלרגליה.

ניחשתם נכון, לא מדובר באתה רשת שמשלמת לה את המשכורת - מה שלא ממש מקובל כשאת הפנים של המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, של מי הנעליים? נטלי דדון בקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי גורמים המעורים בדברים, דדון כל כך הכעיסה את הנהלת החברה - שאף התלבטה אם להמשיך להשתמש בשירותיה בהמשך, עבור התשלום הנאה שהיא מקבלת כדי להיות דוגמנית נעליים. האם מדובר ביריקה לבאר שממנה שותה השורדת במיל', שבגללה תיזרק מהקמפיין הבא? יכול להיות שכמו סוליה, גם היא פשוט נשחקה מהמותג.

ממשרד יחסי הציבור רוז רווה המייצג את חברת "בי יוניק", נמסר כי "בחברה אוהבים את נטלי דדון, מפרגנים לה ומודים על השירות הטוב שהיא עושה עבורם, וכן שמחים על ההחלטה המשותפת להמשיך לעונה נוספת - שצולמה ממש לאחרונה".

את תגובתה של דדון לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הכתבה.


לא צריכה לעשות מבחן כדי להבין שוואלה! סלבס חכמה בערך כמו נעל בית. מרופטת.


כך נטלי דדון נראתה השבוע באירוע זוהר

צפו: איך נטלי דדון וטום קשתי נשמעים באנגלית?

רכלו על נטלי דדון , הקמפיין וכל השאר גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully