וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מתמודדת "הרווק" בריקוד לוהט עם עומר אדם

וואלה! סלבס

12.8.2013 / 0:14

כשהזמיר השיק מופע אלקטרוני חדש, הוא לא שכח להזמין את לפיד סידלר - זו שפעם הופיעה לצדו בקליפ וכיום רוצה לכבוש את לבו של דודו. אז איך הגיעה לבמה? וואלה! סלבס וואי לי

יח"צ - חד פעמי

יש מתמודדות ב"הרווק" שמאוד רוצות להוכיח כמה הן מחבבות את דודו אהרון, הזמר שאמור לתת להן ורד (או איזו טבעת נוצצת) ולקשור את חייו בחייהן לנצח - ויש את לפיד סידלר. אחת מארבע הרווקות האחרונות שמנסות לכבוש את דודו, כבר דגמנה עבור חנות סקס וביצעה ריקוד אירוטי מעורר על המסך, אבל מה יגיד אהרון על הריקוד הסוער שבצעה מול קהל של אלפים בהופעה של עומר אדם? כן, זה סוער.

עומר אדם בהופעה. שרון רביבו,
מרימה! עומר אדם עם לפיד מ"הרווק"/שרון רביבו

לפיד, כך מתברר, הגיעה ביום שישי אחר הצהריים להשקת המופע האלקטרוני החדש של הזמר הצעיר. לעומת משה פרץ או אירית רחמים שרקדו באלגנטיות עם הקהל - הבלונדינית של דודו לא התאפקה וטיפסה לבמה בזמן שאדם שר את "וואי לי". במקרה (או שלא), סידלר כיכבה גם בקליפ שצולם בזמנו לשיר המדובר - כך שהיא חשה בנוח לענטז לצלילי המילים על הבחור הבוגדני.

אחרי שהסתובבה סביב אדם והלהקה במועדון ה"אומן 17", לפיד אפילו רקדה עם הקהל והעניקה לו תנועות בטן שכנראה לא ישכחו במהרה. מה יש לציפורה אהרון לומר על זה? לא ברור אם אי פעם נדע. וואי, וואי.


וואלה! סלבס לא רוקדת עם בחורים זרים. סליחה, לא רוקדת עם יותר מארבעה בחורים זרים בערב אחד.


אחרי ”האח הגדול”: יניב יוצא עם הדייט שלו מהתכנית

רכלו על הריקוד של לפיד גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully