וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בנות "הרווק" בריקוד אירוטי

וואלה! סלבס

7.8.2013 / 0:09

רגע לפני שהן מגיעות לגמר הגדול, בנות הריאליטי זכו למסיבת רווקות וגילמו לערב אחד חשפנית, תוך שהן עוטות על עצמן בגדים סקסיים ורוקדות בצורה חושנית. וואלה! סלבס לפדאנס

צילום מסך

שימו לב לשינוי שעומד לחול בחייכם: לא ראיתם כלום, עד שלא ראיתם את בנות "הרווק" מנסות את מזלן כחשפניות. כן, כן, אתם קוראים נכון. רגע לפני הגמר הגדול של ריאליטי השידוכים שייערך בקרוב, שבו אחת מהן תזכה בליבו של דודו אהרון - החליטו בהפקת התכנית לערוך לחמישיית הבנות שנשארו בווילה, מסיבת רווקות מסורתית.

כמו בכל מסיבת רווקות שמכבדת את עצמה, גם בזו יש מופע חשפנות. אלא שבמקום להזמין חשפן מקצועי שיתפשט אל מול עינייהן ההמומות של הבנות, הפעם החליטו בהפקה להפוך את הבנות עצמן לחשפניות.

בנות הרווק רוקדות. "הרווק", צילום מסך
תרימי! לפיד מדגימה חשפנות/צילום מסך, "הרווק"

וכך, צופי התכנית יהנו לראות את חמישיית הבנות: לירון, לפיד, נטע, כרמית ונועה, כשהן מחופשות לכלה, לאחות, לשוטרת או אפילו למעודדת, ומנענעות את הישבן באופן שלא היה מבייש אף חשפנית במועדון ה"פוסיקט".

גם כאן, כמו בכל משימה, הבנות היו נורא תחרותיות ולא חסכו מחמאות האחת מהשנייה. רובן היו בעיקר בהלם מהאופן שבו רקדה כרמית. "איך שמפעילים לה מוזיקה, הבחורה לא רואה אף אחד ממטר", אמרה לירון. שובבה.


וואלה! סלבס לא ממליצה לאף אחד להתחרות איתה בריקוד חשפנות. בכל זאת, היא נולדה עם עמוד לאפדאנס בין הרגליים.


OMG: מתמודדת ”הרווק” מדגמנת לחנות סקס

נושך: מה קרה לשיניים של ביונסה ומדונה?

רכלו על בנות "הרווק" גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully