וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת הפאר החדשה של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

6.8.2013 / 15:09

אם חשבתם שחייה של המעושרת נוחים במגדל היוקרה שבתל אביב, מה תגידו על האחוזה בהרצליה שאליה תעבור עד לבניית בית החלומות שלה? כן, יש חדר נפרד לנעליים. וואלה! סלבס מחסן

הדיירים של אחד ממגדלי הפאר שבתל אביב יאלצו להיפרד בקרוב משכנה מוכרת במיוחד - ניקול ראידמן, שמאוחר יותר החודש תארוז את חפציה ותעבור לשכונת יוקרה צפונית אפילו יותר. המעושרת החליטה להמיר את שתי הדירות המחוברות שלה בקומה ה-32, בבית חלומות ענק בהרצליה, שנמצא כבר מספר חודשים בתהליכי בנייה על שטח בשווי של 36 מיליון (!) שקל. בינתיים, ראידמן ומשפחתה יעברו לאחוזה קטנה יותר בקרבת השטח, שכוללת 'רק' עשרה חדרי שינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, הגעתי! ניקול ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעושרת הנהדרת, שלא מתביישת לרכוש כל מה שעולה על רוחה אם בכיכר המדינה או בשדרה בפריז הרחוקה - לא תעבור לבית שכור יוקרתי-אך-שווה מבלי שתתאים אותו לסטנדרטים שלה. כך שמלבד חדרי השינה הרבים, האחוזה ה"צנועה" בהרצליה כוללת גם שבעה חדרי אמבטיה ושירותים, חדר ארונות שיקודש במיוחד לבגדים היקרים של ראידמן פלוס חדר נוסף שיכיל את אוסף הנעליים המרהיב שלה.

אבל זה לא הכל, הבית הזמני של המעושרת, בן זוגה מיכאל צ'רנוי ובתם, עובר בימים אלה שיפוץ שכולל צביעת קירות, החלפת הפרקט, מדפים וכמובן שגם ריהוט חדש. הבריכה בחצר ובית האירוח (למבקרים שרוצים להישאר שם בלילה, כמובן), מותאמים אף הם לצרכיה של ראידמן - כולל מיגון למישל, הבת הקטנה, שתלמד לשחות בתוכה בליווי מדריכה צמודה. מפואר? זה הכל זמני, החגיגה האמיתית תהיה בטירה החלומית שלה.

ניקול, הכי בקטנה?
"אין תגובה".


וואלה! סלבס תסתפק במלונה שבה היא חיה בשיתוף עם הביץ' שלה, פורטונה. אלה הם חייה.


הזוג המוזר: איפה בילו אושרי כהן וג’ניפר סנוקל?

בדקה ה-90: מסי מבריז לאייל גולן

רכלו על הבית החדש של ראידמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully