וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-90: מסי מבריז לאייל גולן

ואלה! סלבס

6.8.2013 / 0:01

הזמר הלאומי ביקש להצטלם עם כוכבי הכדורגל של ברצלונה בזמן ביקורם בארץ, אבל למרות התכניות למשחק משותף - איש הקשר שכח את הזמר והשאיר אותו ביציע. וואלה! סלבס גול עצמי

חייו של אייל גולן מלאים ברגעים מרגשים, אם בהופעה על הבמה מול אלפי אנשים או עוד ביקור במדינה אקזוטית מעבר לים. אבל גם הזמר הלאומי חווה אכזבות, כמו זו שעבר השבוע, כשפספס פגישה עם כמה מהכדורגלנים הנערצים בעולם - אלה של קבוצת ברצלונה האהודה, צ'אבי, פיקה ואפילו מסי.

אייל גולן. שלומי גבאי
חולה על כדורגל! אייל גולן/שלומי גבאי

גולן שבילה את סוף השבוע האחרון בביקור ברומניה, חזר לארץ בתחילת השבוע - בתיאום מושלם עם ביקורה ההיסטורי של הכוכבים מספרד בגבולות ארץ הקודש. כשהבין שהבועטים בכדור יגיעו לכפר המכבייה ויקיימו שם אירוע ראווה עם ראש הממשלה נתניהו, הזמר החליט להגיע למגרש יחד עם בנו ליאם, בכדי לפגוש אותם ולצלם תמונה למזכרת.

למרות הכוונות הטובות, האיש שבדרך כלל קורא לאחרים, התבקש להמתין שהאיוונט יסתיים לפני שיקראו לו לפגוש את מסי ופיקה. אבל מרוב כוכבים בינלאומיים, מי שהיה אחראי למפגש כנראה שכח את הכוכב המקומי - זה שחיכה אי שם ביציע.

לבסוף, הקבוצה האורחת מחו"ל נאלצה לעזוב את המקום בשל אילוצי לוח זמנים - זאת מבלי שהתקיימה הפגישה ההיסטורית עם הכוכב הישראלי. כן, הם הכי הבריזו לזמר הלאומי, המבאסים.

מטעמו של אייל גולן סרבו להגיב לדברים.


וואלה! סלבס רגילה להברזות, לא היה דייט בארבע השנים האחרונות שלא נגמר בדמעות וארוחת ערב ליחיד.


הרכש החדש של מארינה מקסימיליאן בלומין

צפו: בר רפאלי מופיעה עם אייל גולן

רכלו על אייל ונבחרת ברצלונה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully