וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי מופיעה עם אייל גולן

וואלה! סלבס

1.8.2013 / 11:36

כשהטופמודל הישראלית הגיעה להופעה של גולן בקיסריה, זה נגמר כשהיא על הבמה. אז גם קותי סבג, חיים רביבו, לאה שנירר והילדים החליטו להצטרף לבלאגן. וואלה! סלבס בכפיים

תמונות גולשים

למרות התדמית הפריג'ידית של בר רפאלי, כאשת העולם הגדול שלא נותנת לאף אחד להתקרב אליה - נראה שעמוק בפנים מסתתרת בחורה פשוטה מהשכונות שאוהבת, ממש כמו כולם, מוזיקה ים תיכונית.

אז זהו, שלא רק אוהבת את סגנון המוזיקה, אלא גם מכירה את כל המילים בעל פה ולא מתביישת להפגין בקיאות ואף להשתולל על הבמה. טוב, אולי ככה זה כשאייל גולן קורא לך.

אמש (ד'), הופיע גולן בקיסריה, מה שגרר לאמפי הכי מפורסם במדינה את כל המפורסמים. כך, אפשר היה למצוא בשורה הראשונה, לצדה של ברבור, גם את קותי סבג, חיים רביבו והסטייליסטית ליאת אשורי, שהגיעו לחגוג עם הזמר המסוקס.

בר רפאלי. תמונות גולשים
יאללה בלאגן. בר רפאלי ואייל גולן/תמונות גולשים

לאחר שירד אל הקהל ושר לדוגמנית הכי מפורסמת במדינה, החליטה רפאלי לעלות יחד עם שני ילדיו של אייל - ליאם ואלין - אל הבמה ולהשתולל איתם כאילו אין צלמים בקהל.

ברבור הפגינה בקיאות בכל מילות השיר ואפילו לא התביישה לשיר אל תוך המיקרופון. החברים, שישבו בקהל, כנראה נורא התלהבו מהמחווה והחליטו לעלות גם הם - ולשיר עם גולן בקולי קולות.

בסיום ההופעה, הגיעה רפאלי אל מאחורי הקלעים על מנת לשוחח עם השכן משכונת היוקרה. הוא, כאות מחווה, הציע לה טרמפ הביתה. בכל זאת שכנים.


וואלה! סלבס היתה בהופעה של אייל גולן ורצתה לעלות לבמה, אבל השומרים עצרו אותה מחשש שהבמה תקרוס.


בתפקיד מאהבת הכדורגלן: גל גדות

עמוס תמם וארוסתו חושפים את הטבעת

רכלו על החגיגה על הבמה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully