וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הרגעים המביכים של ליידי גאגא

וואלה! סלבס

1.8.2013 / 16:00

מעבר לתחפושות שדרכן היא "מבטאת את עצמה" - ליידי גאגא חוותה עוד שלל תקריות מזעזעות, במהלך השנים שבהן היא מככבת על הבמה. לקראת הקאמבק, וואלה! סלבס אספה כמה אסונות

מאז שהעולם מכיר אותה, ליידי גאגא לא זרה לשערוריות, על הבמה או מחוץ לה. כוכבת הפופ מנהלת את דמותה הציבורית על הקו שבין חשיפה מוגזמת של איברים אינטימיים (היוש, פטמות שבשגרה) לבין בילוי באירועים כשהיא עטופה בפריטי "לבוש" תמוהים כמו שמלת חתיכות הבשר המדממת או חליפת ויניל שמתפקעת על גופה. נכון, היא לא חוששת לקלל או לעשן על הבמה וליצור לעצמה תדמית מפוקפקת, תוך כדי שהיא מנסה לעורר באזזז. המעריצים של "אם המפלצות" אולי חושבים שזה מיוחד, אך יתר העולם - מה לעשות - מגחך/ חושב שהיא מחרידה/ מתעלם באלגנטיות.

החודש, גאגא תשים סוף לתקופת שתיקה שנגזרה עליה בגלל ניתוח לתיקון פציעה בירך (!) - כשתשחרר שיר לקראת אלבום חדש, תחזור להופיע ותנסה לחזור ולשגע את בני האנוש שסובבים את המפלצת. לכבוד החגיגה, וואלה! סלבס הקדימה וליקטה כמה רגעים מביכים של הכוכבת, כאלה שבטח היתה מעדיפה למחוק מההיסטוריה של עולם הפופסטארז (ובלי מילה על קיא במהלך הופעה). שימו לב, זה נושך.

תאונת המכנסיים #רגע של נחת

מה קרה למפלצת? אין דבר כזה צמוד מדי עבור מיס גאגא, שלמרות המשקל שהעלתה התעקשה להישאר לבושה בדיוק אותם בגדי הופעה - שהדגישו את ישבנה הנאה. כן, כשהתפרים כבר לא הכילו את האחוריים, לא היה צריך יותר מכיפוף כדי שהמכנסיים ייתפקעו על הבמה בקנדה, מול אלפי אנשים. מזל שלבשה תחתוני רשת ש"כיסו" לה את הת*ת באותו היום.

מחיר התהילה: ממש כמו וואלה! סלבס, גם גאגא כנראה צריכה להפסיק עם העמסת הפחמימות בשעת לילה מאוחרת. על הבמה רואים ה-כ-ל.

המכנסיים של לידי גאגא. ספלאש
אופס, התפצלנו לשניים. המכנסיים של גאגא/ספלאש

משחקת בוויברטור #סקס אחר

מה קרה למפלצת? מתנה מקורית אחת של מעריץ באוסטרליה, גרמה לגאגא לשלוף את צעצוע המין על הבמה ולספר מה היתה עושה עם הוויברטור הבוהק החדש שלה לכל העולם (ותושבי אוסטרליה). לא, היא לא דאגה לחטא אותו מראש, אלא הסבירה לקהל הנדהם שהכל בסדר - ואין מה לדאוג לחיי המין שלה. זה, כאמור, היה עוד לפני שפרקה את הירך. השאר היסטוריה.

מחיר התהילה: וואלה! סלבס עוד מנסה להבין, זה הדיסקו סטיק המפורסם שעליו את מבלבלת את המוח?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מתפלשת בעוגת קצפת #מתוקה להחריד

מה קרה למפלצת? עוד לפני שהירך הסוררת של גאגא קטעה את החגיגה, הליידי כבר התכוננה לקראת שחרור אלבומה הבא - "ARTPOP". לכן, צילמה קליפ טיזר לשיר בשם "Cake", שהפיצה ברשת. הקטע: גאגא מתפלשת בעוגת קצפת, מועדכת אותה ומתלקקת. איכות? אם אתם בקטע של מגזין אפייה אירוטי למבוגרים בלבד.

מחיר התהילה: וואלה! סלבס חשה בחילה קלה. ככה זה שמערבבים המון מתוק.

מנסה לנשק את בריטני ספירס #הטרדה מינית

מה קרה למפלצת? כשגאגא החליטה להפתיע ולהופיע כמו האלטר-אגו הגברי (השעיר) שלה, "ג'ו קלדרון", בטקס פרסי הוידאו של MTV - נראה שהיה זה "אם כבר לגרבץ ולהצמיח שיער גוף, אז עד הסוף", כשהגישה פרס לבריטני ספירס, ניסתה לעשות מדונה ולנשק אותה בחושניות, כמו גבר-גבר חובב נשים אמיתי. בריטני התפתלה במבוכה. גאגא/ ג'ו /ווטאבר - פשוט נכנעה.

מחיר התהילה: וואלה! סלבס זוכרת להסיר שיער לפני אירועים חשובים. כדאי שגם גאגא תלמד.

בריטני ספירס עם ליידי גאגא. Kevin Winter, GettyImages
"על מי אתה מסתכל, בחור!" בריטני ספירס נבוכה מליידי גאגא/GettyImages, Kevin Winter

קורסת בלונדון #קורבן אופנה

מה קרה למפלצת? לא משנה אם לבושה או מעורטלת, ליידי גאגא תמיד התעקשה להדס על עקבי הענק המאפיינים שלה. אבל כשאת רוצה לברוח מהפפראצי המסנוור בנמל התעופה של לונדון, מתברר שמגפי הפלטפורמה המחרידים, שראויים לסשן של סאדו מאזו יותר מאשר ללבוש קז'ואל, אינם הדרך הנוחה ביותר לריצה זריזה. בום, טראח, היא מצאה את עצמה מצולמת על הרצפה.

מחיר התהילה: מה שעובד על סט הצילומים, לא עובד בחיים האמיתיים. בר רפאלי היא לא.

חוטפת זעזוע מוח על הבמה #כאב ראש

מה קרה למפלצת? האם הבמה הגדולה במופע העולמי של משוגאגא מסכנת את הכוכבת? זו אמנם לא היתה התקרית היחידה במהלך סיבוב ההופעות האחרון של הליידי - אבל מה שבטוח היא שהיתה הכואבת שבהן. גאגא התכופפה, אחד המלווים שלה ניסה לפנות את עמוד התפאורה, ותוך כדי התרחשה התאונה שבגללה הזמרת עברה זעזוע מוח על הבמה. רק במזל ההופעה לא נקטעה, ואבדנו זמרת בינלאומית אהובה. סוג של.

מחיר התהילה: טוב, וואלה! סלבס תמיד אמרה שהיא חשה דפוקה. כנראה שגם גאגא כזו.

ליידי גאגא. AP
מכה שכמותך. ליידי גאגא משתטחת/AP

מרביצה לרקדנית בהופעה #ביץ', פליז

מה קרה למפלצת? אף מופע לא יהיה שלם בלי עוד ריקוד פרוע של מיס גאגא, כזה שבו היא מזיזה את גופה בצורה מזעזעת כזו או אחרת. אבל כשהמחול הופך למשוגע עבור רקדני הליווי, כמו המסכנה שחטפה מיקרופון לפנים רק בגלל תנועה לא נכונה של המפלצת, זה כבר כואב לסביבה.

מחיר התהילה: וואלה! סלבס היתה לוקחת את המיקרופון מגברת גאגא. גם ככה בפלייבק היא נשמעת טוב יותר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully