וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב של גבר: אייל גולן שוב רווק

וואלה! סלבס

29.7.2013 / 14:09

למרות שמערכת היחסים של הזמיר הלאומי ומאיה מרום הצעירה הלהיבה את אנשי הביצה, מתברר שהיא היתה קצרה מאוד. כן, זה אומר שאייל גולן פנוי לאהבה חדשה. וואלה! סלבס לבדי

הקיץ הנוכחי מביא הרבה התחלות חדשות לאייל גולן. מלבד העובדה שהוא יושב על כיסא השופט של תכנית הכשרונות החדשה מבית "כוכב נולד", הזמר הלאומי גם פנוי רגשית לקשר רומנטי חדש, אחרי שלפני כמה ימים החליט לסיים את הקשר עם מאיה מרום. נכון, זה אומר שגולן כבר לא ישיר לחברה הצעירה שלו את "יפה שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשיקות. אייל גולן ומאיה מרום, לפני כחודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולן בן ה-42 ומרום בת ה-23 (שהופיעה לפני שנים גם בוואלה!), יצאו במשך תקופה של חודשיים, פחות או יותר. בשבועות האחרונים, הברונטית הצעירה נהנתה להתלוות אל הכוכב לאירועים מצולמים, ואפילו בילתה עם ילדיו המשותפים עם אילנית לוי - שציינה את הקשר הרומנטי של השניים בראיון המדובר שגרר את שיר התגובה של גולן.

עם זאת, את חגיגות האהבה של ט"ו באב בשבוע שעבר גולן חגג בנפרד ממרום, כשלחתונה של משה פרץ בסוף השבוע, הגיע יחד עם השכנה ממגדלי היוקרה בתל אביב, בר רפאלי, והידידות ליאת אשורי ומרינה קבישר. כעת, נראה שמרום מצטרפת למועדון האקסיות של גולן, שכולל את רוסלנה רודינה ומתמודדת "האח הגדול" אור דניאל - שזכתה היום למפגן תמיכה מהזמר.


וואלה! סלבס חושבת שהיא מתאימה להיות החברה החדשה של אייל. הרי עליה הוא שר את "צאי אל החלון, ותקפצי".


חמסין? אייל גולן וטום קשתי משחקים בחול

שכשוך נעים: יאנה יוסף ושלום מיכאלשווילי בבריכה

רכלו על הפרידה מהחברה גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully