וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראנג'לינה מתערבבים עם המעריצים

שירות וואלה! סלבס | צילום: splashnews

29.7.2013 / 9:44

בראד ואנג'י, שעברו תקופה לא קלה בכלל - הגיעו להקרנת בכורה ביפן יחד עם הילדים, שם זכו לאהדה רבה. ג'ולי המתוקה, העניקה תשומת לב לכל מי שדרש. וואלה! סלבס ממסגרת

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי אמנם עברו שנת תהפוכות מסעירה, אך בימים אלו - בזמן הקרנת בכורה כזו או אחרת - הם דואגים להפגין חזית משפחתית איתנה. זאת בדיוק הסיבה שהזוג ההוליוודי מפנק את מעריציו בחיוכים גדולים ואפילו תמונות עם הילדים. אתמול (א'), הם עשו זאת בטוקיו - יחד עם שלושה מהקטנטנים, בהקרנת הסרט "מלחמת העולם Z". ג'ולי, שזוכה בעת האחרונה לתמיכה רבה מהקהל, עצרה כדי להגיד שלום לכל הצווחים, שרצו קמצוץ מאבק הכוכבים.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
נוחתים בטוקיו. בראנג'לינה והילדים המתוקים/ספלאש

הצמד חמד האטרקטיבי (והרזה כל כך!), נחת בעיר הבירה של יפן עם שלושה מילדיהם - פאקס, ויויאן ונוקס, רגע לפני ההקרנה החגיגית. הם עשו זאת כמובן במטוס פרטי, כשבשדה התעופה המתינו מאות מעריצים נלהבים. ג'ולי, כאמור, לא היססה, ומיד חתמה לכמה מברי המזל שעמדו במקום. במהירות רבה, נאלצה המשפחה להיעלם, כשהם מוגנים מכל כיוון - בעזרתו האדיבה של צוות אבטחה מנוסה.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
מנופפים לשלום/ספלאש

ג'ולי, שעברה כריתת שד כפולה לפני חודשים ספורים, לא עוצרת למנוחה - ומגיעה לרוב האירועים של בעלה, שבין היתר גם נלחם בזומבים. מתוקה.


וואלה! סלבס מחלקת חתימות לכל מי שמגיע לדוכן הפלאפל של יבגני.


אנג'לינה ג'ולי: "עברתי כריתת שד כפולה"

הגברים של "המירוץ למיליון" מתפשטים

בואו לראות: מיילי סיירוס בעירום מלא

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
וגם אומרים להת'/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully