וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאה שנירר: "נולדתי כוכבת בנשמה"

טל דרורי

27.7.2013 / 0:09

כשהמעושרת החליטה לענות על בוחן הפתע, לא רק שטענה שתמיד היתה נוצצת - אלא גם חשפה שבעלה הוא לא האיש הכי סקסי בעיניה. אז מי הכי לוהט בעיניי שנירר? וואלה! סלבס כוכבית

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

לאה שנירר היא אישה שאוהבת נשים. לא במובן שאתם כנראה מעלים על דעתכם ברגעים אלה ממש, שובבים. כשהמעושרת הזוהרת ענתה על בוחן הפתע של וואלה! סלבס, היתה לה תשובה חד משמעית לשאלה מה הדבר הכי סקסי בעיניה - כזו שלא כללה את בעלה צחי. "אישה בשלה, עם אמירה, עם כוח נשי. פאוור וומן, זה סקסי בעיני", גילתה שנירר. רגע, מישהי כמוך?

אגב, שנירר, אישה חזקה ועצמאית ללא ספק - כזו שיודעת מה היא שווה. אחרת איך תסבירו את העובדה שמיס "מעושרות" מספרת לכולם שתמיד היתה כוכבת, ולא הפכה לאחת כזו כשריאליטי הגיע למסך? "נולדתי כוכבת, כזו של עצמי של החיים", היא מספרת. "כוכבת זה לא רק בטלוויזיה, אלא מהנשמה".

לאה שנירר. דייב שחר
גם את פאוור-וומן! לאה שנירר/דייב שחר

למרות שכנראה יש לה כמה שלקים בחשבון, שנירר החליטה שאם תזכה במיליון שטרות מרשרשים, תתרום את כולם לארגון צדקה. כן, לאה כנראה כל כך טובת לב, שלא רק שהיא לא מקללת את אלה שממש מעצבנים אותה אלא אפילו לא שומעת אם מפנים אליה כאלה אמירות מזעזעות. "אני לא מתעסקת בקללות, אני רק חושבת שיהיה טוב. אפילו אם קיללו לידי אני לא שומעת, אין דבר כזה מבחינתי", היא מספרת בגאווה.


וואלה! סלבס מחכה לפגוש את שינרר בכבודה ובעצמה. נראה אם שנירר תתאפק מלספר לה כמה מכוערת, טיפשה, עלובה ובת בליעל היא.


מורן אטיאס ומילה קוניס בפסטיבל למען השלום

פאולינה אלברשטיין ועפר שכטר מבלים יחד

רכלו על לאה שנירר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully