וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס ומילה קוניס בפסטיבל למען השלום

וואלה! סלבס

25.7.2013 / 12:24

הכוכבת הישראלית הכי לוהטת בהוליווד ובת הזוג של אשטון קוצ'ר, ישיקו את הסרט המשותף החדש בפסטיבל טורונטו - במסגרת אירוע צדקה למען שלום. וואלה! סלבס חסידת אומות העולם

אם תחפשו במילון את הערך "אשת אשכולות", סביר להניח שתמצאו שם את התמונה של מורן אטיאס. הכוכבת הישראלית הכי לוהטת בהוליווד ממשיכה לעשות חיל, אבל לרגע לא שוכחת למלא את חובתה כפעילה למען נפגעי רעידת האדמה שפגעה לפני כשלוש שנים באי האיטי.

מורן אטיאס בבבורת הסרט קליאופטרה בפסטיבל קאן, מאי 2013. GettyImages
הורסת. מורן אטיאס/GettyImages

אטיאס, שסיימה לאחרונה לצלם את סרטה החדש "האדם השלישי" - בו היא שותפה גם להפקה וגם לכתיבת התסריט, יחד עם פול האגיס - תשיק אותו בפסטיבל הסרטים הקרוב בטורונטו. לצד אטיאס, יצעדו על השטיח האדום כל משתתפי הסרט, בהם השחקנים ההוליוודיים מילה קוניס, ג'יימס פרנקו, אוליביה ווילד, אדריאן ברודי וליאם ניסן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה לאירוע. מרגש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיאה למעמדה כאחת הנציגות הבולטות יותר של הארגון למען נפגעי האיטי, הישראלית הלוהטת דאגה לשלב את השקת הסרט באירוע התרמה למען התושבים המסכנים.

כך שאם אתם בעניין של לצפות בשורת הכוכבים השווים האלו מקרוב, תאלצו להיפרד מ-1,250 דולר במידה ואתם רוצים לשבת כאחד העם. אם תרצו להרגיש חשובים ולשבת באיזור ה-VIP, זה יכבר יעלה לכם כ-2,500 דולר לאדם. בקטנה.


וואלה! סלבס רצתה לתרום, אבל אפילו נפגעי האסון בהאיטי לא הסכימו לקחת ממנה כסף, בטענה שהיא זקוקה לו יותר.


עשתה מיילי סיירוס: נטלי דדון גילחה את הראש

לא עוצרת באדום: יעל שרוני חוגגת בשמלה שקופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully